Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Uffamei.. Pappa har klikka helt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har faktisk aldri vært i en begravelse :oJeg har vært i for mange. To som har vært på min egen alder, tilogmed. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er egentlig ganske skuffa over deg, og oppriktig bekymret for hvordan det skal gå med deg i livet..... du tar ikke ansvar for noen ting Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ser på en litt trist film. Si at du elsker meg. Voldtekt er forferdelig Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg er egentlig ganske skuffa over deg, og oppriktig bekymret for hvordan det skal gå med deg i livet..... du tar ikke ansvar for noen ting Hvilket grunnlag har han for å si det? Endret 15. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 11. man oppe! EDIT: Har forberedelsesdag til muntlig tentamen i fransk, et språk der jeg såvidt kan noen gloser. Selve greia er i morgen.. Dites-moi si vous avez besoin de l'aide. Jeg trenger ekstremt hjelp. Tror dette går veldig, veldig dårlig... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er egentlig ganske skuffa over deg, og oppriktig bekymret for hvordan det skal gå med deg i livet..... du tar ikke ansvar for noen ting Hvilket grunnlag har han for å si det? Var noe greier at jeg ikke ville være med på en cheerleading avlsuttning, satt mye foran dataen og har gitt litt deng i de andre for tiden. (jeg bryr vel meg ikke om hvilken bakugan broren min har..) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Her sitter jeg med fire franske tekster, som jeg sliter med å fortså hva betyr. Til i morgen skal jeg kunne alle fire så godt at jeg kan ha en samtale og svare på spørsmål om én av dem.. Jeg vet ikke hvilken før to minutter før fremføringen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, tror de fleste får høres litt slik opp igjennom. Har fått den servert en del ganger fordi jeg rett og slett kun spiller til tider. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Idag må det spilles enspillerspill. Hva sier dere - Half-Life 2 eller Mass Effect? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Men det som er, er at jeg ikke bruker mye tid foran pcen der i det hele tatt. Å sette seg foran pc/tv når man kommer hjem fra skolen er strengt forbudt. Da er det rett på lekser, med en eneste gang. Setter man seg på pc/tv når klokka er rundt 5/6 får man kjeft. Man må spørre hver gang, og man får omtrent alltid nei. Så de timene jeg bruker på pc fra rundt 8 til jeg legger meg, er mye. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Har hørt den at jeg sitter for mye på data mange ganger i livet mitt. Har egentlig aldri brydd meg om det Endret 15. juni 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nei, kjefting overlever jeg, men den setningen var litt drøy syns jeg. Nå kom heldighvis stemoren inn i samtalen, alt blir bedre da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det å innføre begrensninger virker egentlig ikke som en bra ting når det kommer til pc osv. Da blir man bare så fiksert over å spille/være på pc at man vil gjøre det mer enn man ellers ville når man kan. Eller... jeg sitter jo på datan hele tida, og jeg foreldrene bryr seg ikke noe særlig. hm... Jeg skal forresten spille mass effect i dag Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Virker rimelig streng han faren din. Prøv å ikke ta den setningen til deg, selv om det kan være vanskelig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Den fransken går jo rett til helvete. Vil tro jeg får en 2-er eller 3-er.. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Si til faren din. Why don't you shove your honesty far up your ass. og forlat rommet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Joa, takk. Han er egentlig ikke streng, det er stemoren min som er, hun har 100% kontroll. Pappa har bare sterke problemer med sinne sitt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 GGAAHHH! Dette er så sinnsykt drittkjedelig! Sitter og lager en idiotisk powerpoint om situasjonen til indianerne etter at vest-europeerne slo seg ned der, og jeg har holdt på i flere timer allerede! (Jobber ikke så veldig fort akkurat nå..) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 God morgen. Jeg blir vekket 12.30 av 3 gutter som er på vei til meg, og 5 minutter senere møter de opp på døren min og vil spille poker. Jeg har knapt våknet, og de sitter i stua nå. Snakkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå