Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Da har jeg klart å dratt meg opp av sengen og jeg skal lage powerpoint (muntlig tentamen engelsk) og forberede noe annet skit. Det var da utrolig flotte karakterer Lakus! Eneste jeg stusset litt over var Samfunnsfag (en 2'er er for dårlig for deg! Du deltar jo aktivt i diskusjonene her!) Gratulerer Edit: Ok, hva faen.. Jeg skal lage en powerpointpresentasjon på 8 til 10 minutter. Stoffet jeg skal basere denne powerpointen på fyller MINDRE enn en A4 side! Endret 15. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Litt snodig at det kan sprike så mye^^ Men er imponerende med så mange 5ere ja. Nå sover ungen Kom forresten på at selv om jeg har kommet opp i eksamen i skriftlig, så er det en veldig liten sjangse for at jeg kan komme opp i muntlig (0,001% ). Og elevene ble trekket ut i dag, og jeg var hjemme^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ikke verst Lakus. Stusser fælt på 2'eren i Samfunnsfag, og IG regner jeg med står for Ikke Godkjent? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) 11. man oppe! EDIT: Har forberedelsesdag til muntlig tentamen i fransk, et språk der jeg såvidt kan noen gloser. Selve greia er i morgen.. Endret 15. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg sitter selv og sliter med engelsken (grunnet aaaalt for lite stoff..) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kom ikke opp i eksamen Nå har jeg ferie Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Våknet 10 og begynte å lure på om jeg burde vært på trekningen av muntlig, men pratet med noen i klassen som var der og vi kom ikke opp deilig og ha fri Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Eneste jeg stusset litt over var Samfunnsfag (en 2'er er for dårlig for deg! Du deltar jo aktivt i diskusjonene her!) Samfunnsfag på denne skolen er omtrendt like interressant som en helt vanlig gråstein, og hva er det som er interressant med en helt vanlig gråstein? Ingenting. I tillegg til det læreren snakker like sammenhengende som Super Mario og er en gigantisk asshat (takk til TBBT for asshat). Samfunnsfaget ga jeg opp for lenge siden, men det spiller ingen rolle uansett. Og gymkarakteren... bibliotek ftw! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bare dette franskdrittet blir ferdig føler jeg at jeg har sommerferie. Men det kommer til å gå veldig, veldig dårlig.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ssssssssssnorkhæwhaa? *er ikke helt våken enda* God mrgen folkens *gjeeeeesp* Greit med studiedag før eksamen! Sove lenge Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Slenger ut en liten låt som fortjener å bli hørt: http://open.spotify.com/track/3fLJfEJuyfZVYJ01BB9vnV Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 God morgen. Stikker på skolen nå bye Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 God morgen. Idag blir det litt deilig å slappe av Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) 11. man oppe! EDIT: Har forberedelsesdag til muntlig tentamen i fransk, et språk der jeg såvidt kan noen gloser. Selve greia er i morgen.. Dites-moi si vous avez besoin de l'aide. Edit: Vent, den 'de'-en skulle da ikke være der? Eller. Litt rusten i fransk, kanskje. 8D Endret 15. juni 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Broren min tok akkurat lappen.. Heldiggris! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Folk har begynt å spørre meg om hva jeg ønsker meg til bursdagen allerede. o_o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) God morgen. Begravelse i dag, så skal alle komme hit for kaffe og kake etterpå. Mye styr. Endret 15. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har faktisk aldri vært i en begravelse :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå