Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Da har jeg klart å dratt meg opp av sengen og jeg skal lage powerpoint (muntlig tentamen engelsk) og forberede noe annet skit.

Det var da utrolig flotte karakterer Lakus! Eneste jeg stusset litt over var Samfunnsfag (en 2'er er for dårlig for deg! Du deltar jo aktivt i diskusjonene her!)

Gratulerer ;)

Edit: Ok, hva faen.. Jeg skal lage en powerpointpresentasjon på 8 til 10 minutter. Stoffet jeg skal basere denne powerpointen på fyller MINDRE enn en A4 side!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt snodig at det kan sprike så mye^^ Men er imponerende med så mange 5ere ja.

Nå sover ungen :D Kom forresten på at selv om jeg har kommet opp i eksamen i skriftlig, så er det en veldig liten sjangse for at jeg kan komme opp i muntlig (0,001% :p ). Og elevene ble trekket ut i dag, og jeg var hjemme^^

Lenke til kommentar
Eneste jeg stusset litt over var Samfunnsfag (en 2'er er for dårlig for deg! Du deltar jo aktivt i diskusjonene her!)

Samfunnsfag på denne skolen er omtrendt like interressant som en helt vanlig gråstein, og hva er det som er interressant med en helt vanlig gråstein? Ingenting. I tillegg til det læreren snakker like sammenhengende som Super Mario og er en gigantisk asshat (takk til TBBT for asshat). Samfunnsfaget ga jeg opp for lenge siden, men det spiller ingen rolle uansett.

Og gymkarakteren... bibliotek ftw!

Lenke til kommentar
11. man oppe! :D

EDIT: Har forberedelsesdag til muntlig tentamen i fransk, et språk der jeg såvidt kan noen gloser. Selve greia er i morgen..

Dites-moi si vous avez besoin de l'aide.

Edit: Vent, den 'de'-en skulle da ikke være der? Eller. Litt rusten i fransk, kanskje. 8D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...