Toroto92 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Haha den reklamen vekker gamle minner Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er en reklame som jeg så for leenge siden.. Det var en dukke som kjørte bil og hadde en bikkje i baksetet. Bikkja spiste opp en bilpute, så dukken stoppet utenfor et hus og ringte på. Når noen åpnet døren så sa han "hunden min var sulten og spiste bilputen min, jeg trenger ny bilpute". Dukken som åpnet spurte deretter "Hvor sulten er den?" og får det snappy svaret "Cirka.. 1000!". Noen som husker hvilken reklame det er? Tror det var for en telefonkatalog eller 1881-ish tjeneste.. Gule Sider, kanskje? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Haha, ja de husker jeg. Det var for gulesider mener jeg ja. Husker jeg og en kamerat lo mye av de reklamene. Også måten de skrev på tastaturet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Elsker den reklamen. Sier fortsatt "Cirka.. 1000!" den dag idag ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hadde helt glemt den, som med japp reklamen. Nå må jeg si ca 1000 til kameraten min. Takk for påminnelsen Tror jeg har den på video på en eller annen vhs Endret 15. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis du har det; rip den og last den opp på YouTube! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg tar kvelden nå. Jeg skal spille litt pokemon og smse litt med kjæresten og reservekjæresten før jeg sovner. Hodepine og. Natta, forumet. 8D Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det skal jeg, når jeg en gang setter meg ned og ser igjennom Og med det, takker jeg for i kveld Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 God natt, alle som stikker nå! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Laland! Er det mulit for deg å endre brukernavnet mitt????????+++ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mulig er det nok, om han gidder er en annen sak. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Du kan ikke gre alle troende mennesker under en kam (rasisme), kalle dem mindre oppegående og samtidig si no offence. Det fungerer ikke sånn.Det er iallefall ikke rasisme. Du'h.Du grer ikke mennesker under en kam, heller. Du skjærer dem over den. Hva faen har jeg gjort nå da? Endret 15. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Legger meg nå. Castigat, spør TSP, han er pålogget. Send PM. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Laland! Er det mulit for deg å endre brukernavnet mitt????????+++ Alt er mulig. Det er prisen det kommer ann på. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bare endre det tilbake til iharal3. Jeg takler ikke at folk skifter navn (og forsåvidt avatar også) når jeg har "kjent" dem med det navnet, uansett hvor idiotisk det er, i lang tid. Laland! Er det mulit for deg å endre brukernavnet mitt????????+++ Alt er mulig. Det er prisen det kommer ann på. Gi meg en rosinbolle fra Baker Hansen og et glass lettmelk - nuh. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Prisen, Mokko. Prisen. Hva kan du gi i bytte for disse delikatessene? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du skal på forumtreff?<3^^ Nei, huffameg. Send en PM til en admin hvis du har brukt opp antall ganger du kan skifte nick. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nei, dessverre ikke.. Men vi bor vel ikke så langt unna hverandre? Du, meg og traktoren din? Nei, huffameg. Nå er det så sent at jeg bare skriver alt som faller meg inn.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mokkos' sanne følelser kommer fram når klokken har passert 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå