Gormers Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Skulle selvfølgelig ha lagt meg men... UuuuuæææææÆÆÆÆ! Stor etterkopp som krabber opp på veggen noen centimeter fra øret mitt. Papir GET! Endret 14. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Drøm søte drømmer om meg Får håpe du ikke drømmer om meg igjen da;DHO HO HO Haha. Alle bøyer seg for mannen fra framtiden med den elektriske fluesmekken.Har du blitt zappa av en sånn en? Det gjør seriøst vondt, og hvis jeg hadde vært en eller annen lassaron som såvisst visste hva et bål var så hadde jeg blitt vettskremt av noe slikt. Skulle selvfølgelig ha lagt meg men... UuuuuæææææÆÆÆÆ! Stor etterkopp som krabber opp på veggen noen centimeter fra øret mitt. Papir GET!Ikke smash den! Fang den i en beholder, slipp den i dassen og se den drukne sakne, før du til slutt pisser på den og sender den ned i kloakken.Eventuelt kan du slenge den i vasken og sette fyr på den med en sånn lang lighter-ting. Endret 14. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 De er MINDRE oppegående i motsetning til IKKE oppegående Du kan ikke gre alle troende mennesker under en kam (rasisme), kalle dem mindre oppegående og samtidig si no offence. Det fungerer ikke sånn. Det er iallefall ikke rasisme. Du'h. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har du blitt zappa av en sånn en? Det gjør seriøst vondt, og hvis jeg hadde vært en eller annen lassaron som såvisst visste hva et bål var så hadde jeg blitt vettskremt av noe slikt. Kan ikke si jeg har det, men jeg tror deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du kan ikke gre alle troende mennesker under en kam (rasisme), kalle dem mindre oppegående og samtidig si no offence. Det fungerer ikke sånn.Det er iallefall ikke rasisme. Du'h.Du grer ikke mennesker under en kam, heller. Du skjærer dem over den. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skulle selvfølgelig ha lagt meg men... UuuuuæææææÆÆÆÆ! Stor etterkopp som krabber opp på veggen noen centimeter fra øret mitt. Papir GET!Ikke smash den! Fang den i en beholder, slipp den i dassen og se den drukne sakne, før du til slutt pisser på den og sender den ned i kloakken.Eventuelt kan du slenge den i vasken og sette fyr på den med en sånn lang lighter-ting. Hva i alle dager har en edderkopp gjort mot deg? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ikke smash den! Fang den i en beholder, slipp den i dassen og se den drukne sakne, før du til slutt pisser på den og sender den ned i kloakken.Eventuelt kan du slenge den i vasken og sette fyr på den med en sånn lang lighter-ting. Fy faen Noe du kan gjøre med fluer, med edderkopper. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva i alle dager har en edderkopp gjort mot deg? Antastet meg i søvne, bungiejumpet fra taket og ned på tastaturet mitt mens jeg har gamet intenst, slaktet meg i RPG's og omgjort hyggelige filmer som LOTR og Harry Potter til OMFGWTFNASTY SHIT! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Æsj, det var ekkelt Gormers. Hater edderkopper, men de kan være nyttige til å få vekk små fluer og lignende Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Samme bruker som gav videon over, har... vel ja han er badass Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 chubby Marvel-nerd med fancy leketøy som kutter opp pappesker = badass? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 chubby Marvel-nerd med fancy leketøy som kutter opp pappesker = badass? Exactly! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Han utløser klørne ved å flexe. Er ikke det badass så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 minner meg om Star Wars-kid :3 btw, Gormers, skulle ikke du sove for en stund sia? Høres bra ut for meg affal, er helt negertrøtt nå. Lykke til med å værra barnevakt kl 7 imorra^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Starwars kid er MAX badass. Og, jaeh ja. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Laland! Kan du endre brukernavnet mitt? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Wolverineklør er noe å bruke tid på det og. Jesus. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror jeg skal vurdere å hoppe til sengs jeg og. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 TSP er pålogget, spør han. Blir her til 02:15. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Dæven, det var legne siden: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå