Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ved et kjøpesenter? Du må under bakken! Sleit lenge med å finne det jeg også, men det er et kjøpesenter som er under bakken hvor du finner det! :)

 

Ultor-Strongholdet? Det er det ikke sant? TAKK!

 

Jeg sleit med å finne utgangen av kjøpesenteret :p

Altså etter jeg drap The General. Mange raske biler der inne :)

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg nettopp så They Day the Earth Stood Still. Jeg har alltid likt den orginale og remaken av denne var noe av det mest forferdeligste jeg noen gang har opplevd i en film. Filmen er så tåpelig og dårlig at du kan rett og slett tro at manus er skrevet av barn. Jeg har aldri i mitt liv opplevd så dårlig skuespill og dårlige "plot holes" i en film noen gang. Reeves sitt skuespill er så dårlig og umenneskelig at du kan rett og slett tro han er en robot? Han har jo ikke ansikt muskler? Og den lille drittungen av en unge, å herreugd så jeg ønsket at han skulle dø. Og selfølgelig den oppbrukte ideen om at "Menneskets undergang, la oss ordne opp i våre familie problemer nå".

 

Til og med ikke Connelys skuespill kunne redde filmen. Hun var så dårlig og lite troende at det er et mysterium for meg at Klatuu ble overbevist at vi kunne forandre oss. Det er det største bullshit jeg har hørt i hele mitt liv. Jaja nanodrepende små roboter kan ødelegge en stadio på under tre sekund, men det å gjemme seg under en bro i Central Park hjelper visst. Denne filmen hadde så mange "plot holes!"

 

Hvorfor er alltid Amerika verden? Har ikke vi andre noe å si i saken? Og det eneste Amerika kan svare med er våpen og vold. Jeg blir så forbanna kvalm av å se dette om igjen. En krigssyk general som bruker all sin makt på å ødelegge med våpen. Herregud spar meg vær så snill.

 

Måtte bare få ut raseriet, for dette er med et ord en av de dårligeste filmene jeg noen gang har sett! <_<

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Hei! Vil bare si; 123457890 TUSEN TAKK TIL LALALALALALALAND!

Ingen årsak! Sleit lenge med det selv! :p

Skjul
Må bare si at jeg nettopp så They Day the Earth Stood Still. Jeg har alltid likt den orginale og remaken av denne var noe av det mest forferdeligste jeg noen gang har opplevd i en film. Filmen er så tåpelig og dårlig at du kan rett og slett tro at manus er skrevet av barn. Jeg har aldri i mitt liv opplevd så dårlig skuespill og dårlige "plot holes" i en film noen gang. Reeves sitt skuespill er så dårlig og umenneskelig at du kan rett og slett tro han er en robot? Han har jo ikke ansikt muskler? Og den lille drittungen av en unge, å herreugd så jeg ønsket at han skulle dø. Og selfølgelig den oppbrukte ideen om at "Menneskets undergang, la oss ordne opp i våre familie problemer nå".

 

Til og med ikke Connelys skuespill kunne redde filmen. Hun var så dårlig og lite troende at det er et mysterium for meg at Klatuu ble overbevist at vi kunne forandre oss. Det er det største bullshit jeg har hørt i hele mitt liv. Jaja nanodrepende små roboter kan ødelegge en stadio på under tre sekund, men det å gjemme seg under en bro i Central Park hjelper visst. Denne filmen hadde så mange "plot holes!"

 

Hvorfor er alltid Amerika verden? Har ikke vi andre noe å si i saken? Og det eneste Amerika kan svare med er våpen og vold. Jeg blir så forbanna kvalm av å se dette om igjen. En krigssyk general som bruker all sin makt på å ødelegge med våpen. Herregud spar meg vær så snill.

 

Måtte bare få ut raseriet, for dette er med et ord en av de dårligeste filmene jeg noen gang har sett! <_<

Altfor enig! Den filmen er noe av den verste møkka jeg har sett! Så den sammen med fem andre i salen, og to av dem gikk før den var halvveis! :p

 

Edit:

FAEN I HELVETE! Jeg våknet ikke før nå!

Lykke til med døgnrytmen til imorra! Hvis du har noe som du må til i 6-9 tiden er du ganske mye f*cked! :-/

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Satte meg ned for å se den en kveld, glad jeg ikke kasta bort 2 timer på det tydlighvis <_<

 

Edit: er ikke det kjipt Lakus? :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Genetics: Morsomt at du nevner det. Jeg så filmen med en kompis i går og ble også meget skuffa. Er lenge siden jeg har sett en så elendig film. Det et rett og slett et makkverk av en film. 1/10. Skjønner ikke hvorfor disse berømte skuespillerne har takket ja til rollene sine, men det er vel pengene som er viktigst. Money talks...

Lenke til kommentar
Genetics: Morsomt at du nevner det. Jeg så filmen med en kompis i går og ble også meget skuffa. Er lenge siden jeg har sett en så elendig film. Det et rett og slett et makkverk av en film. 1/10. Skjønner ikke hvorfor disse berømte skuespillerne har takket ja til rollene sine, men det er vel pengene som er viktigst. Money talks...

 

Fint å se at det er andre som ble sjokkerte av dette makkverket som du sier. Er helt enig i at det er et mysterium hvorfor de sier ja til en slik film, de tenker vel bare på penger. Kathy Bates som til vanlig er en god skuespiller ble dratt så langt ned av dette dårlige manuset og horrible dialoger at det var litt flaut. John Cleese? Vet ikke hvorfor han var med i filmen engang, tenkte nok bare på penger alle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...