Mokko Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har lest de siste sidene nå, og ser at vi har hatt en liten religionsdebatt - igjen. Jeg er ganske irritert på læreren til HCG om h*n lærer ham at Big Bang var to planeter som krasjet og at det er mindre sannsynlig enn at en usynlig mann sa "La det bli himmel" og "La det bli hav" og på den måten skapte jorda på seks dager. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Han spørr deg om å si en fornuftig ting lærern din har sagt. Noe som er litt rart, siden han antageligvis ikke skjenner læreren din. Tenker da på det som læreren har sokt om kristendom Og jeg trenger ikke vite hvem læreren er, i think.... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hadde tenkt til å legge trykk på Ravenholm fordi jeg visste at folk ville reagere sånn var ikke så skummelt når jeg psilte på konsoll, men husker jeg spilte det på pc en gang (aller først demoen). Det er et sted på banen du må vente på en heis, og jeg tenker jeg er smart og lukker døra så det ikke kommer noe rart inn. Så kommer det masse gjennom vinduet i taket O_o Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) hehe ble litt feil den posten her Endret 14. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Startet vi ikke en tråd for religionsdebatt? Er vel n'te gang det er oppe i SO nå. Hver gang temaet kommer opp forsvinner den gode stemningen og chatte-humøret. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg skjønner deg HCG, man regner jo med at det læreren forteller er riktig siden ellers ville h*n lært andre feil. Jeg skal ikke si at det læreren din sier er feil. Har selv opplevd at ting jeg har lært på barne- og ungdomsskolen har blitt motsagt på viderregående. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Husker ikke at det var en basketball bane, husker bare kurven. Det er når du er hos faren til Alyx (husker ikke navnet), rett før du kommer til Ravenholm. er kurven jeg mener med bane Ja, Ravenholme er dritskummelt faktisk. De zombiegutta har forbanna creepy lyder, og kombinert med headcrabs blir det enda verre - selv om de jo egentlig ikke er noen trussel. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det kan jeg svare dere på, lolidude og backstabber; Ingenting. Edit: Lolidude tok feil. Err ingenting = EPIC FALIURE. I WIN FTW!!!!!!!!! Ehm, det jeg mente i posten istad var at det høres ganske riktig ut at det meste hun sier er bullshit. O_O You fail. Endret 14. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Skjul Han spørr deg om å si en fornuftig ting lærern din har sagt. Noe som er litt rart, siden han antageligvis ikke skjenner læreren din. Tenker da på det som læreren har sokt om kristendom Og jeg trenger ikke vite hvem læreren er, i think.... Ehm, det jeg mente i posten istad var at det høres ganske riktig ut at det meste hun sier er bullshit. O_O Tror det bare var jeg som faktisk skjønte den sammenhengen! Endret 14. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ble litt fail med quotinga over. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ble litt fail med quotinga over. Vel jeg ordnet den selv:-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Husker ikke at det var en basketball bane, husker bare kurven. Det er når du er hos faren til Alyx (husker ikke navnet), rett før du kommer til Ravenholm. er kurven jeg mener med bane Ja, Ravenholme er dritskummelt faktisk. De zombiegutta har forbanna creepy lyder, og kombinert med headcrabs blir det enda verre - selv om de jo egentlig ikke er noen trussel. Jeg syntes presten er skummlest Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ubrukelige lærere hadde vi da jeg var ung og lovende også. Kunsten er å filtrere ut tøvet de serverer når man resten av dagen serveres skikkelig kunnskap. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 You fail. Maaaaaaaaaaaaby. Men ikke i det store perspektiv HCG jeg tar dette opp for din skyld. Dropp løgnene og lev som et oppegående og intellektuellt individ. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ubrukelige lærere hadde vi da jeg var ung og lovende også. Kunsten er å filtrere ut tøvet de serverer når man resten av dagen serveres skikkelig kunnskap. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Huff jeg vil si at 80% av dagens lærere er ubrukelige. Det var det for meg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) @Backstabber: Så religiøse mennesker er ikke oppegående? HCG er blant dem mest oppegående elleveåringene jeg kjenner, tror religion har VELDIG lite å si når det gjelder den saken. Endret 14. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå