Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig å få gamerscore som slutter på 7, da, men tror jeg får det om jeg kjøper koeningsegg i forza 2 :p

Du får to poeng i half life 2 i orange box for å skyte en ball i en basketball kurv (det er med en gang du får gravity gun og kan leke deg med den). Achievementen heter two points :D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

quoteen ble fucka men derre skjønner hvilken bruker jeg sikter til.

 

Bare for å få sagt det; Søstra mi og broren min har hatt samme lærer og de sier at alt hun sier er bullshit! Og for det meste høres det ganske riktig ut.

 

DET ER BULLSHIT FFS!!!!!!! Hva høres riktig ut. Konkret eksempel takk. Kom med en ting som høres riktig ut og jeg vil bli mektig imponert.

 

EDIT: leif^^

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Vanskelig å få gamerscore som slutter på 7, da, men tror jeg får det om jeg kjøper koeningsegg i forza 2 :p

Du får to poeng for i half life 2 i orange box for å skyte en ball i en basketball kurv (det er med en gang du får gravity gun og kan lege deg med den). Achievementen heter two points :D

 

Hehe kult. Er en racer på den basketbanen på PC :p

Lenke til kommentar
Ohh så mye god mat jeg har spist i løpet av de siste timene 8D

Jeg har hatt en mangel på mat i dag :( Ikke spist siden lunsj i dag.

 

Tror "kanskje" jeg må gå å steke meg noe nå...

 

Jeg skjønte aldri hvorfor folk sa at Ravenholm var så skummelt... og jeg skjønner det fremdeles ikke. Jeg bare gikk fint igjennom :huh:

Lenke til kommentar
quoteen ble fucka men derre skjønner hvilken bruker jeg sikter til.

 

Bare for å få sagt det; Søstra mi og broren min har hatt samme lærer og de sier at alt hun sier er bullshit! Og for det meste høres det ganske riktig ut.

 

DET ER BULLSHIT FFS!!!!!!! Hva høres riktig ut. Konkret eksempel takk. Kom med en ting som høres riktig ut og jeg vil bli mektig imponert.

 

EDIT: leif^^

 

Hva f*en er det du prater om? :huh:

Endret av HCG
Lenke til kommentar
quoteen ble fucka men derre skjønner hvilken bruker jeg sikter til.

 

Bare for å få sagt det; Søstra mi og broren min har hatt samme lærer og de sier at alt hun sier er bullshit! Og for det meste høres det ganske riktig ut.

 

DET ER BULLSHIT FFS!!!!!!! Hva høres riktig ut. Konkret eksempel takk. Kom med en ting som høres riktig ut og jeg vil bli mektig imponert.

 

EDIT: leif^^

 

Hva f*en er det du prater om? :huh:

 

Jeg prater om at du ikke vil innse at det ikke finnes en gud fordi du er redd for og dø eller redd for og at du skal føle deg alene. Nå prøver jeg og konfrontere deg med at du skal komme med et eksempel på det som "høres ganske riktig ut".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...