lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 lolidude: Det er strengt tatt "hedningene" som skal brenne. Hedninger er da bare ikke jødiske? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kom med gode argumenter for en gangs skyld, lolidude, så er det kanskje litt enklere å forstå hvorfor du sier det du sier. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Tregt svar, men Shampoo: Jeg er ateist. En rimelig innbitt en òg. Edit: Og jeg vil ikke en gang snakke med HCG. Fy faen. Jeg vil ikke snakke med læreren hans. ^^ Den kan jeg si meg veldig enig i :rolleyes: Jeg vil snakke med retkoren hans, om læreren hans. ^_^ Endret 14. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Haha, RLE-læreren vår fortalte om at Big Bang er det mest usannsynlige som finnes. Hallo! At to planeter kræsjer, blir det fin natur og de sju hav? Om du tror at teorien rundt Big Bang er basert på at to planeter kræsjet sammen vil jeg be deg ta deg en bolle å krabbe opp tilbake inn i mor di. Og du synes faktisk at det er mer usannsynlig at liv kan ha oppstått på naturlig vis enn at det oppsto som resultat av at en usynlig mann som ingen har sett skapte alt sammen og så ble borte? Bare for å få sagt det; Søstra mi og broren min har hatt samme lærer og de sier at alt hun sier er bullshit! Og for det meste høres det ganske riktig ut. @Laland: Jeg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 31337 er spesielt, for det blir eleet. Eller direkte oversatt "elite". Bedre enn 1337, altså! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fra nå av kommer alle innlegg fra en viss bruker til å bli ignorert av meg annet enn når moderatorsansen min tingler. Dere skjønner alle hvem jeg mener. Edit: Brukeren postet selvfølgelig ikke rett før meg, som i samme minutt. Det der er rimelig uprofesjonelt gjort av deg. Altså - å gjøre det er rimelig uprofesjonelt av deg - å markere det med et innlegg er enda verre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kom med gode argumenter for en gangs skyld, lolidude, så er det kanskje litt enklere å forstå hvorfor du sier det du sier. Du er sur på meg forde jeg liker piratkopiering 8) Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vanskelig å få gamerscore som slutter på 7, da, men tror jeg får det om jeg kjøper koeningsegg i forza 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva skjer med toleransenivået på forumet, de religiøse blir jo kjeppjaget her Ikke de religiøse i seg selv, men de (ofte) helt absurde og uvirkelige uttalelsene som følger med det å være religiøs. Når folk begynner å fable om at Big Bang ble forårsaket av at to planeter kræsjet sammen og at det faktisk er mer usannsynlig enn at en usynlig busemann skapte universet... du ser sikkert hvor jeg vil hen Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nevnte i begynnelsen at dette kunne bli stykt fra min side xD Læreren hans skulle blitt skutt. Manipulere små barn Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Do not feed the trolls. Hva har jeg sagt som er trollete? Kanskje de kristne brenne greiene, men det var tull, og jeg fjerner det nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du er sur på meg forde jeg liker piratkopiering 8)Nei, han bare setter ikke pris på usaklighetene dine i en ellers interessant diskusjon. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Javel, men hva sa jeg som var usakelig? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 31337 er spesielt, for det blir eleet. Eller direkte oversatt "elite". Bedre enn 1337, altså! Hva er du 31337 i? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Kom med gode argumenter for en gangs skyld, lolidude, så er det kanskje litt enklere å forstå hvorfor du sier det du sier. Du er sur på meg forde jeg liker piratkopiering 8) Det har ingenting med saken å gjøre. Eller kanskje litt (når det gjelder min oppfattelse av deg), men min beste venn er pirat, så jeg dømmer ikke folk utelukkende ut ifra det. Men når du sier "Religiøse må brenne" og slike ting uten en grunn må det være lov til å spørre etter en. Endret 14. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vanskelig å få gamerscore som slutter på 7, da, men tror jeg får det om jeg kjøper koeningsegg i forza 2 Det går bra helt til man får 5 G. Da må man i tilfellet få to på 5 G på rappen, så man ikke faller ut av systemet sitt. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Do not feed the trolls. Hva har jeg sagt som er trollete? Kanskje de kristne brenne greiene, men det var tull, og jeg fjerner det nå. Du er fremdeles veldig ung og det merkes lett. Du kan aldri svare saklig på innleggene dine, er ikke rart folk blir irritert Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kom med gode argumenter for en gangs skyld, lolidude, så er det kanskje litt enklere å forstå hvorfor du sier det du sier. Du er sur på meg forde jeg liker piratkopiering 8) Det har ingenting med saken å gjøre. Eller kanskje litt, men min beste venn er pirat, så jeg dømmer ikke folk utelukkende ut ifra det. Men når du sier "Religiøse må brenne" og slike ting uten en grunn må det være lov til å spørre etter en. Joa, det var teit av meg. Barnslig og usakelig. Fjernet det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kan noen fortelle meg hva "Je passe mon bac cette année" betyr? Direkte oversatt blir det vel noe som "Jeg bruker skuffen min i år", men hva betyr det...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå