sfRoyal_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Dere tar så feil, dere mener at i fremtiden så kan mennesket bare telle til 18 da? Gir ingen mening. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Haha, RLE-læreren vår fortalte om at Big Bang er det mest usannsynlige som finnes. Hallo! At to planeter kræsjer, blir det fin natur og de sju hav? To planeter kræsjer, det var det en elendig beskrivelse. I begynelsen var vel verdensrommet så lite som et atom, men når et proton og et elektron inne i atomets kjerne kolliderte med hverandre i en uendelig hastighet ble en utrolig masse av energi frigjort noe som førte til at atomet utvidet seg noe enormt og planeter og stjerner og alt duppeditt eksisterte. For å si det sånt, det er mer som styrker Big Bang en at en Gud i himmelen skapte Jorda på syv dager Endret 14. juni 2009 av Genetics Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 ''Still waiting'' http://open.spotify.com/track/2N0mtHm4GstV9ltktz6RBS Du dreper meg. Finnes ikke noe kulere cover enn dette: Skjul Sa anti-piraten Jeg vedder på att SOAD ikke har noe imot att du laster ned musikken deres. Du har virkelig ikke peiling. Albumet fikk navnet sitt etter at noen sanger lakk ut på nettet noen uker før release. Bandet ble skuffet over sine fans som lastet ned sangene, som i tillegg var uferdige, og lot navnet bli som det ble som en slags "alvorlig spøk". Ah, takk for infoen! Ikke kjøpe flere SOAD album Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det virkelig merkelige er at han har sluttet og dukke opp i brennende busker og annet tull. Selv ikke når 9mill av hans eget folk dør så er han i /care mode??? Strange. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 And now something completely different: Har ikke lenger 13337 Gamerscore Fant alle eventsene i Burnout Paradise UB og fikk 10G. Da må jeg bare soldier on til jeg får 133337 G! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg kondolerer. Gleder meg til jeg har 31337^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) @Lolidude: Neivel. Skjønner ikke helt hvorfor du ga meg den infoen, men samme det. Endret 14. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 HCG er du kristen o.O Ja, har du noe imot det? Jeg har det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Tregt svar, men Shampoo: Jeg er ateist. En rimelig innbitt en òg. Edit: Og jeg vil ikke en gang snakke med HCG. Fy faen. Endret 14. juni 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Haha, RLE-læreren vår fortalte om at Big Bang er det mest usannsynlige som finnes. Hallo! At to planeter kræsjer, blir det fin natur og de sju hav? Bra du har mange år med skole igjen. Sånn at du har mulighet til å lære hva som virkelig skjedde. For det var litt annet enn 2 planeter. Det var faktisk ingen planter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Fra nå av kommer alle innlegg fra en viss bruker til å bli ignorert av meg annet enn når moderatorsansen min tingler. Dere skjønner alle hvem jeg mener. Edit: Brukeren postet selvfølgelig ikke rett før meg, som i samme minutt. I etterkant ser jeg at dette er en helt upassende måte å reagere på, beklager det. Endret 14. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg skjønner ikke... PM, Laland? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det virkelig merkelige er at han har sluttet og dukke opp i brennende busker og annet tull. I området hvor det ble fortalt at han dukket opp i en brennende busk har det for et par år siden blitt funnet en rekke underjordiske "småvulkaner". Det er rett og slett masse små sprekker under jorda der og det brenner ofte ulmebranner under bakken, som til tiden kan tenne på busker og whatever som befinner seg ovenfor. At denne busken ikke brant opp er vel ikke så vanskelig å se for seg at er blank løgn? Hvor mange av deres venner har sagt noe lignende? Sikkert en del. Vandrehistorier. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva skjer med toleransenivået på forumet, de religiøse blir jo kjeppjaget her Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tregt svar, men Shampoo: Jeg er ateist. En rimelig innbitt en òg. Edit: Og jeg vil ikke en gang snakke med HCG. Fy faen. Jeg vil ikke snakke med læreren hans. ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det virkelig merkelige er at han har sluttet og dukke opp i brennende busker og annet tull. Selv ikke når 9mill av hans eget folk dør så er han i /care mode??? Strange. Å hvordan fikk han plass til to av alle verdens dyr + mat til de i en ark på størelese med danskebåten? Har funnet ut litt, men ikke nok. Fakta om arken: Den var 133m/300 Alen lang, 22M Bred/ 50 Alen bred. Det minste man kan regne en alen som er 44,5 Cm. Arken ble bygd for 4360 år siden, det var alltså en del flere dyr da. Hva skjer med toleransenivået på forumet, de religiøse blir jo kjeppjaget her De må IKKE brenne! Endret 14. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg kondolerer. Gleder meg til jeg har 31337^^ Mange takk. Ja der sier du noe. Alle som slutter på 1337 skal herved erklæres høypoengsummer og markeres med en øl. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 lolidude: Det er strengt tatt "hedningene" som skal brenne. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Haha, RLE-læreren vår fortalte om at Big Bang er det mest usannsynlige som finnes. Hallo! At to planeter kræsjer, blir det fin natur og de sju hav? Bra du har mange år med skole igjen. Sånn at du har mulighet til å lære hva som virkelig skjedde. For det var litt annet enn 2 planeter. Det var faktisk ingen planter i det hele tatt. EPICWIN! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tregt svar, men Shampoo: Jeg er ateist. En rimelig innbitt en òg. Edit: Og jeg vil ikke en gang snakke med HCG. Fy faen. Jeg vil ikke snakke med læreren hans. ^^ Den kan jeg si meg veldig enig i :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå