- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Veldig lite i Bibelen jeg synest er usannsynlig, så det er ekstremt mye jeg tror på. Så jeg kaller meg kristen. Edit: Ja, jeg tror på Jesus og Gud. Btw, bra detalj, SMT. Gud med stor G. Gøy å erte de ikke-kristne. ^_^ Endret 14. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Akkurat som meg har han leet moderatorstatus og kan gjøre kule ting dere vanlige dødelige ikke er istand til. Meg og Laland kan endre "the fabric of the universe itself", for så episke er vi bare. Men for ikke å ta oss helt ut holder vi oss til fancy "grunn for endring"-linjer. Hmm kan du få Zero Punctation anmelderen aka Yatzee til å snakke saktere da? Da blir jo halve moroheta borte! Jeg elsker å nestenikkeoppfatte alt han sier. Får jo fortsatt ikke med meg hva han sier etter å ha sett den 3 ganger på rad... Kan mulignes ha en sammenheng med alkohol inntaket i går... Tror du har funnet løsningen der Hvilken anmeldelse ser du? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Edit: Ja, jeg tror på Jesus og Gud. Btw, bra detalj, SMT. Gud med stor G. Gøy å erte de ikke-kristne. ^_^ Gud er navnet til den kristne gud, så da er det gramatisk rett å skrive med stor G. På samme måte som Allah skrives med stor A. Endret 14. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...Velvet-Assassin Kom ikke lengere enn hit før jeg la saken død og prøver igjen i morra... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Edit: Ja, jeg tror på Jesus og Gud. Btw, bra detalj, SMT. Gud med stor G. Gøy å erte de ikke-kristne. ^_^ Gud er navnet til den kristne gud, så da er det gramatisk rett å skrive med stor G. På samme måte som Allah skrives med stor A. Ja, men de ikke-kristne skriver Gud med liten g. Jeg trodde du la inn en detalj for å erte de ikke-kristne. ^_^ Endret 14. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det noen her som har Guitar Hero: Metallica og kan fortelle meg hva de synes om det? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vel, hvis du har GH på Xbox 360 kan du jo alltids laste ned demoen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Veldig lite i Bibelen jeg synest er usannsynlig, så det er ekstremt mye jeg tror på. Så jeg kaller meg kristen. Edit: Ja, jeg tror på Jesus og Gud. Btw, bra detalj, SMT. Gud med stor G. Gøy å erte de ikke-kristne. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har Guitar Hero: World Tour på PS3. Og en Ace Frehley bassgitar B) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Så du tror at 2 personer befolket hele jorden. Vet du hva som skjer viss en familie driver innavl?? Menneskerasen er nok ikke et reultat av innavl nei Så kommer vi til delen der dinosaurene ikke er nevnt i bibelen. For ikke og snakke om at ALL vitenskap strider i mot skapelses delen. Det finne HÅNDFASTE bevis for at jorden ikke ble skapt på 7 dager! Det finnes heller ingen bevis for noen form for syndeflod. Dette kan fortsette for alltid så bare legg det av deg nå så slipper du og slite med sånt tull i framtiden. Religion er noe av det som hindrer menneskeheten sin framgang. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Darwin og karma er min greie:-) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har Guitar Hero: World Tour på PS3. Og en Ace Frehley bassgitar B) Kul gitar. Kan noen fortelle meg hva ASAP står for? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Shampoo. Hvis du liker Metallica og synes WT er et brukbart spill så er nok GH:M noe å satse på. HCG: As soon as possible. Endret 14. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Så du tror at 2 personer befolket hele jorden. Vet du hva som skjer viss en familie driver innavl?? Menneskerasen er nok ikke et reultat av innavl nei Så kommer vi til delen der dinosaurene ikke er nevnt i bibelen. For ikke og snakke om at ALL vitenskap strider i mot skapelses delen. Det finne HÅNDFASTE bevis for at jorden ikke ble skapt på 7 dager! Det finnes heller ingen bevis for noen form for syndeflod. Dette kan fortsette for alltid så bare legg det av deg nå så slipper du og slite med sånt tull i framtiden. Religion er noe av det som hindrer menneskeheten sin framgang. Unnskyld meg. Kan du vise meg hvor i bibelen det står at Adam og Eva var de eneste menneskene? De var de første. Av alle argumenter ateister kan bruke velger du deg det svakeste. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) @Backstabber: Jeg vil egentlig ikke blande meg inn i noen religions debatt nå, men vil bare si følgende: Kristne gjør veldig lite galt for samfunnet i disse dager i forhold til andre folkegrupper, så hvorfor man skal være rasistiske overfor de nå ser jeg veldig liten grunn til. Og hvis vi nå ser for oss at en gud eksisterer, ville ikke han være i perfekt stand til å utvikle jorden på sin egen måte? Hvis det noen gang var en syndeflod, ville ikke han være 100% kapabel til å slette alle spor etter den senere? Angående vår utvikling i disse dager, ser jeg heller ikke hvordan de religiøse hindrer vår framgang noe større. Og denne framgangen du snakker så varmt om er dessuten i ferd med å ødelegge vår planet. Og der var religions debatten over for min del Forresten, Eplefe: Er du ateist eller agnostiker? Endret 14. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 En ting jeg lurer på ang evolusjon av menneskeheten. Hvorfor har vi stått relativt stille så lenge? Eneste er vel at vi har blitt en del høyere. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Så du tror at 2 personer befolket hele jorden. Vet du hva som skjer viss en familie driver innavl?? Menneskerasen er nok ikke et reultat av innavl nei Så kommer vi til delen der dinosaurene ikke er nevnt i bibelen. For ikke og snakke om at ALL vitenskap strider i mot skapelses delen. Det finne HÅNDFASTE bevis for at jorden ikke ble skapt på 7 dager! Det finnes heller ingen bevis for noen form for syndeflod. Dette kan fortsette for alltid så bare legg det av deg nå så slipper du og slite med sånt tull i framtiden. Religion er noe av det som hindrer menneskeheten sin framgang. Unnskyld meg. Kan du vise meg hvor i bibelen det står at Adam og Eva var de eneste menneskene? De var de første. Av alle argumenter ateister kan bruke velger du deg det svakeste. De var de første menneskene og de spiste av guds eple tre. Da ble gud pissed kaste de ut. For da var vi cursed med teknologi og vitenskap. Han ble så oissed at jeg tivel på at han begynnte og masseprodusere sin faliure Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Si det, Sadfez. Vi utvikler oss faktisk litt enda, folk tror at lilletåen vår vil forsvinne om noen tusen år. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 @SMT Bare og se på midt-østen. Religion = massemanipulering. Det jeg missliker med religion er mangelen på bevis I belive in science En ting jeg lurer på ang evolusjon av menneskeheten. Hvorfor har vi stått relativt stille så lenge? Eneste er vel at vi har blitt en del høyere. Vi utvikler oss nok i samme tempo. Altså ikke så fort i det lille perspektiv Fin sang for diskusjons inspirasjon http://open.spotify.com/track/4BFFn19UwoEnTjuvW2r5x6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå