Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) LAland, korleis får du til den fancy "Grunn for endring" linja? Edit: Det var ikke meninga.. Endret 14. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Som jeg sa, det er en moderatorgreie! Edit: Ok. Endret 14. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Akkurat som meg har han leet moderatorstatus og kan gjøre kule ting dere vanlige dødelige ikke er istand til. Meg og Laland kan endre "the fabric of the universe itself", for så episke er vi bare. Men for ikke å ta oss helt ut holder vi oss til fancy "grunn for endring"-linjer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Du? 14? Ja, meg, fjorten. Jeg har da ikke allverdens inntekt. Er ikke mulig å kombinere 14 og 22. Jo, det er det. Samleutgaver av spill som jeg faktisk bryr meg om har ikke noe med piratkopiering å gjøre. LAland, korleis får du til den fancy "Grunn for endring" linja? Hurtigendring+"grunn for endring" feltet nederst @Atsjonas: Han er moderator. -.- Det er feil. Det har ingenting med saken å gjøre. @Snorre, throw the dog a bone. Eller har ikke de vanlige dødelige den linjen?^^ Endret 14. juni 2009 av Laland Endret på noe, la til noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Dasa, far val sa hva sam skjar. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 @Laland: Jo, det har masse saken å gjøre. Faktisk så er det hovedgrunnen til at du har det. Har eget IPB Forum, så det vet jeg. Btw, om piratkopieringa, sa ikke du at var imot piratkopiering en gang? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har vært moderator så lenge at jeg tar det feltet som en selvfølge.. jaja, da er den saken ute av verden. Hva jeg mener om piratkopiering gidder jeg ikke ta opp nå, for nå har jeg tenkt å spille litt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 HCG er du kristen o.O Ja, har du noe imot det? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg er 7, 22 og 26 sånn ca. Ja, har du noe imot det? Instant defense mode? Endret 14. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 HCG er du kristen o.O Ja, har du noe imot det? Kan inrømme at jeg kan vere litt rasistisk mot kristne ja. Du vokser det nok av deg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Som jeg sa i natt; Gå å legg deg, Backstabber. Endret 14. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Akkurat som meg har han leet moderatorstatus og kan gjøre kule ting dere vanlige dødelige ikke er istand til. Meg og Laland kan endre "the fabric of the universe itself", for så episke er vi bare. Men for ikke å ta oss helt ut holder vi oss til fancy "grunn for endring"-linjer. Hmm kan du få Zero Punctation anmelderen aka Yatzee til å snakke saktere da? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Du vokser det nok av deg *Humre* Endret 14. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Alt for få som vokser det av seg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Akkurat som meg har han leet moderatorstatus og kan gjøre kule ting dere vanlige dødelige ikke er istand til. Meg og Laland kan endre "the fabric of the universe itself", for så episke er vi bare. Men for ikke å ta oss helt ut holder vi oss til fancy "grunn for endring"-linjer. Hmm kan du få Zero Punctation anmelderen aka Yatzee til å snakke saktere da? Da blir jo halve moroheta borte! Jeg elsker å nestenikkeoppfatte alt han sier. Er det enda en religionsdiskusjon jeg skuer på horisonten? Oh my, I'll return to Paradise City. Endret 14. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Men helt seriøst HCG. jeg fikk litt sjokk der :o Tror du på både gamle og nye testamentet eller bare jesus eller bare gud?? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Å være kristen vil vel bety å tro på Jesus og Gud? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Akkurat som meg har han leet moderatorstatus og kan gjøre kule ting dere vanlige dødelige ikke er istand til. Meg og Laland kan endre "the fabric of the universe itself", for så episke er vi bare. Men for ikke å ta oss helt ut holder vi oss til fancy "grunn for endring"-linjer. Hmm kan du få Zero Punctation anmelderen aka Yatzee til å snakke saktere da? Da blir jo halve moroheta borte! Jeg elsker å nestenikkeoppfatte alt han sier. Får jo fortsatt ikke med meg hva han sier etter å ha sett den 3 ganger på rad... Kan mulignes ha en sammenheng med alkohol inntaket i går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå