Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nei. Nå som jeg faktisk har ofret 2 sekunder med tankerkraft for å tenke på det her har jeg kommet frem til at det ganske enkelt er fordi jeg ønsker mer eller mindre alltid å ha noe ingen andre har. Og hvor mange er det som har en stein som sier woot, eller en stein med en lapp hvor det står woot som avatar?

 

Drømmen er jo å klare å gjenskape den første avataren i realistisk stil. Altså med steinen sett fra siden osv, bare at det er en ordentlig stien, som ligger i ordentlig gress, med en ordentlig himmel og en klippet ut papirlapp hvor det står w00t!

 

Litt på samme måte som dette er en "real life" versjon av Sonic:

Skjul
sonic-hd-fan-art-by-orioto.jpg

 

 

Ahhh *drømmer*

Men nå MÅ jeg legge meg. Sa det første gang for to timer siden ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overheard in New York er litt funneh ^_^

 

Jeg MÅ sove snart. Helvete.

 

edit:

 

Hyper teenage blonde: Hey, know what I just realized?

20-something blonde sister: Okay, wait. In the interest of saving time, I'm gonna pull my hand back like so before you start talking. Now you can go ahead and say what you wanted to say, but just know that if it's something ignorant or retarded, I'm gonna slap you out of your shoes and right off the sidewalk, and then keep slapping you until we get home. Is whatever you want to say worth it?

(long pause)

Hyper teenage blonde: No?

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Velkommen, var det gøysomt?

 

(Kom litt seint denne) Joda, det var gøy. Men siden jeg er mer den typen som vil se og oppleve kultur når jeg drar langt bort, og resten av familien ville ligge på stranda og shoppe, ble det litt kjedelig også. Fant heldigvis en ganske hardcore gaming-sjappe ved siden av et supermarked! ALLE andre som solgte spill der solgte piratkopier, men denne fyren hadde sånne svære, gammeldagse bokser. Fant blant annet Heroes IV & V, Diablo 2 & LoD, Titan Quest, CoD 2, Warcraft 2-3, F.E.A.R, m.m :) Det reddet "shoppe-dagene" for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
God morgen fra en nyåpvånet Jonas.

Pån igjen med COD 4 i dag?

BTW god morgen.

 

Vi får se, blir kanskje en liten stund, men nå holder jeg og på med matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...