Cloudemyx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Herregud! Redd oss noen. :wacko: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Noen som har en Spotify invite? Anyone? Endret 4. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ha, jeg har bodd på tveita i 5 år snart! hehe.. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Glad jeg bor i Bergen hvor utlendingene holder seg til Norsk og "Wallahi". B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 haha, se for deg 7 pakistanere med røyk i munn, håret gredd bakover og sier "Ypparrrrrr du med de storrrrrre guttane?" *rrrrrrrr* indikerer bergens r.. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei de er ikke sånn her. Enten har de litt rar dialekt ellers så er dem ganske koselige. For å si det slik: Henger mer med utlendinger enn Norske i Bergen. De tar det rolig mens de Norske potetene alltid skal lage noe bråk enten ved klubber eller privatfester. Lenke til kommentar
WilhelmWilde Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og jeg kunne ikke tørke gliset fra mitt fjes, mens jeg satt ulykkelig ved hennes side. Jeg insisterer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Neida, ikke misforstå, det er ikke noe galt med utlendinger. Det er media sin feil at de har fått et negativt rykte. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Neida, ikke misforstå, det er ikke noe galt med utlendinger. Det er media sin feil at de har fått et negativt rykte. Nåja, skal ikke si noe på det jeg. :unsure: Liker bare ikke feste med wiggas og de som ikke tåler alkohol så mye. :unsure: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fri i morgen. LAN ftw! B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg og 4 kompiser skal kanskje ha Gears 2 /360 lan til vinterferien *gledeseg* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg og 4 kompiser skal kanskje ha Gears 2 /360 lan til vinterferien *gledeseg* Hah, det skal meg og noen kompiser og. Bare Playstation 3 med Killzone 2 og Battlefield: BC ^_^ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Naboungene skrev "pakkis-bil" på min Honda Accord 2.3i i går kveld. Trodde det var BMW, jeg ... <_< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg skal ha et superkort download lan på toalettet nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har en Spotify invite? Anyone?Jeg kan skaffe en til veie hvis du gir meg noen dager. Må bare.. Gidde. Ellers har jeg nettopp kommet hjem fra lattermuskel-trim på kino. Twilight <3 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Twilight var OK. Litt for mye drama enn action. Gleder meg til de neste to filmene. Faen så sært. Alle trådene i "Nyeste innlegg" hadde jeg svart på. Lag noe nytt folkens. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har en Spotify invite? Anyone?Jeg kan skaffe en til veie hvis du gir meg noen dager. Må bare.. Gidde. Ellers har jeg nettopp kommet hjem fra lattermuskel-trim på kino. Twilight <3 Det hadde vert kos. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har en Spotify invite? Anyone?Jeg kan skaffe en til veie hvis du gir meg noen dager. Må bare.. Gidde. Ellers har jeg nettopp kommet hjem fra lattermuskel-trim på kino. Twilight <3 Det hadde vert kos. Jeg kan skaffe deg i dag, hvis du bare gir meg epostadresse ofc. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fin komedie det ja. Jeg klarte omtrent ikke slutte å le. Det var så fantastisk morsomt. <3Twilight var OK. Litt for mye drama enn action. Gleder meg til de neste to filmene. Faen så sært. Alle trådene i "Nyeste innlegg" hadde jeg svart på. Lag noe nytt folkens. Håper du tuller med meg, pus. Filmene er bare drama-drama. Derfor ser jeg dem ikke som en ROMANTIC ACTION WITH VAMPIRES!. Jeg ser den som en komedie.Det hadde vert kos. Skal se hva jeg får til. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå