Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974asdfnb

Da er vi to, Ladon :p

Jeg har fulgt med sånn halvveis i forumet siden litt før bruddet med Edda, og så fant jeg ut at den nye starten var en fin tid å henge seg på. Har allerede starta to tråder helt selv! :lol:

Så velkommen :)

Lenke til kommentar
He is my bitch!

Du er helt utrolig dårlig på å ta imot nye folk. Jeg husker da noen nye postet i Gears 2-kaféen på diskusjon.no. Det var ikke så hyggelig for ham heller. :p Du var ganske snill mot meg da ...

 

Uansett. Velkommen til forumet, Ladon. Spør hvis du lurer på noe, post når du har noe smart og si og vær enig med meg. Da burde du klare deg. :)

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Takk marza! Og Lakus:Jeg er ikke noens bitch! Å vist du tror noe annet, kan du.. Kan du.. Bare gå vekk! :unsure:

 

Det gjelder deg også Vaenas!

 

Jaja bare litt forumhumor Ladon. Men velkommen skal du være. Får håpe du får mange fine år her med oss.

 

Jaja tips til bra flash spill folkens: Flashspill

 

Rakk akkurat å tenke "oj, f**n" før det var for sent <_<

 

Så du gikk i min felle, måtte vidreføre fella som ble tatt på meg.

Lenke til kommentar

Dette var avataren min på diskusjon.no og ettersom jeg ikke har originalen lenger fikk jeg den ikke opp i 100x100 i god kvalitet. Derfor bestemte jeg meg for å lage en "Real life" versjon av den, og voilà, der har du dagens avatar.

 

av-96473.png

 

Edit: Ethram var før meg :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Dypt? Dypeste jeg kan gå med den er vel at uansett hvor kald både jeg og andre kan være, og uansett hvor mye dritt vi skriver her inne så er vi fremdeles lekne på innsiden, og det er den delen av oss som roper w00t for full hals og som holder oss sammen - som gamere.

 

Dypt nok for deg ?:p

 

Edit: Ellers så er det å glede seg over det enkle her i livet. Filosofer i vei ^^

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...