Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da er vi to, Ladon Jeg har fulgt med sånn halvveis i forumet siden litt før bruddet med Edda, og så fant jeg ut at den nye starten var en fin tid å henge seg på. Har allerede starta to tråder helt selv! Så velkommen Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 He is my bitch! Faen du var før meg... Jaja tips til bra flash spill folkens: Flashspill Lenke til kommentar
JayP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Takk marza! Og Lakus:Jeg er ikke noens bitch! Å vist du tror noe annet, kan du.. Kan du.. Bare gå vekk! :unsure: Det gjelder deg også Vaenas! Endret 1. mars 2009 av Ladon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jaja tips til bra flash spill folkens: Flashspill Rakk akkurat å tenke "oj, f**n" før det var for sent <_< Endret 1. mars 2009 av Slettet+8974asdfnb Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) He is my bitch! Du er helt utrolig dårlig på å ta imot nye folk. Jeg husker da noen nye postet i Gears 2-kaféen på diskusjon.no. Det var ikke så hyggelig for ham heller. Du var ganske snill mot meg da ... Uansett. Velkommen til forumet, Ladon. Spør hvis du lurer på noe, post når du har noe smart og si og vær enig med meg. Da burde du klare deg. Endret 1. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
JayP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Joa, takk for veiledningen. Er fint å komme til ett forum med snille brukere, med untagen Lakus da( :rolleyes: ) Skal nok klare meg fint skal du se Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Takk marza! Og Lakus:Jeg er ikke noens bitch! Å vist du tror noe annet, kan du.. Kan du.. Bare gå vekk! :unsure: Det gjelder deg også Vaenas! Jaja bare litt forumhumor Ladon. Men velkommen skal du være. Får håpe du får mange fine år her med oss. Jaja tips til bra flash spill folkens: Flashspill Rakk akkurat å tenke "oj, f**n" før det var for sent <_< Så du gikk i min felle, måtte vidreføre fella som ble tatt på meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 That's right. Around here I'm the no-good self proclaimed idiot of spamming Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bare et spørsmål Lakus, hvorfor er avataren din en stein med en lapp det står woot på? Har aldri helt skjønt den. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det ikke en ekte versjon av hans gamle? ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ah... Nå skjønte jeg det. Takker Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Dette var avataren min på diskusjon.no og ettersom jeg ikke har originalen lenger fikk jeg den ikke opp i 100x100 i god kvalitet. Derfor bestemte jeg meg for å lage en "Real life" versjon av den, og voilà, der har du dagens avatar. Edit: Ethram var før meg Endret 1. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men hvorfor en stein som sier woot? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Takk marza! Og Lakus:Jeg er ikke noens bitch! Å vist du tror noe annet, kan du.. Kan du.. Bare gå vekk! :unsure: Det gjelder deg også Vaenas! En liten øy utenfor Ålesund`? Og hva heter den øyen? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fordi ... fordi det er kult Det har altså ingen dyp mening? Forventa nesten det jeg. Men er enig en stein som sier woot er kult. Men natta folkens skulle legge meg i stad når jeg var ferdig med radioshowet men ser ut til at jeg drøya det en time. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Dypt? Dypeste jeg kan gå med den er vel at uansett hvor kald både jeg og andre kan være, og uansett hvor mye dritt vi skriver her inne så er vi fremdeles lekne på innsiden, og det er den delen av oss som roper w00t for full hals og som holder oss sammen - som gamere. Dypt nok for deg ? Edit: Ellers så er det å glede seg over det enkle her i livet. Filosofer i vei ^^ Endret 1. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Absolutt. Flott Lakus. Nå kan jeg få natte søvnen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå