Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

For du har så mye du skulle ha sagt. :whistle:

Jeg har litt av hvert å si om piratkopiering av spill ja, men jeg har ikke noe mer å si om hvorfor jeg fjernet han fra vennelista mi. Føler det er rimelig obvious.

Og når det kommer til piratkopiering av TV-serier eller filmer, så har du fortsatt mye du skulle ha sagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt, nittenhundre. Mary Wollenstonecraft skrev "Et forsvar for kvinnens rettigheter" i 1792, men hun er Engelsk, så om det er i Norge du er på jakt etter, så er jeg litt lite til hjelp just nu. Olympe de Gouges skrev forøvrig "Déclaration des droites de la femme et du citoyen féminin" som løst oversatt blir "erklæring over kvinners og kvinnelige borgeres rettigheter". Selv om begge skrev veldig ... høylytt hjalp det lite på da dette var midt under den industrielle revolusjon og kårene for de aller fleste (både syersker og andre kvinner i arbeid) var rimelig dårlige. Det var rett og slett ikke tid eller kraft i kvinner nok til å starte en feministbevegelse.

 

Edit: Vil du ha mer?

Edit2: DET FÅR I SÅ FALL VENTE, JEG MÅ FINNE DAGENS SG.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Og når det kommer til piratkopiering av TV-serier eller filmer, så har du fortsatt mye du skulle ha sagt?

For meg handler det ikke så mye om at piratkopiering er slemt og buhu osv, men poenget mitt er at om man er medlem på en Gamerside og faktisk vil spille med andre som har en genuin interesse for spill blir det rett og slett for teit å laste dem ned. Jeg har ingen interesse av å spille med en fyr som ikke bryr seg mer enn at han laster dem ned. Og for ordens skyld; Musikk har jeg ikke lastet ned på lenge, filmer laster jeg ned om de ikke er kommet i Norge enda (Har kjøpt 7 filmer de siste to ukene btw) og TV-serier ... vel, skyldig til visse grenser.

Lenke til kommentar
Og når det kommer til piratkopiering av TV-serier eller filmer, så har du fortsatt mye du skulle ha sagt?

For meg handler det ikke så mye om at piratkopiering er slemt og buhu osv, men poenget mitt er at om man er medlem på en Gamerside og faktisk vil spille med andre som har en genuin interesse for spill blir det rett og slett for teit å laste dem ned. Jeg har ingen interesse av å spille med en fyr som ikke bryr seg mer enn at han laster dem ned.

Han har lasta det ned på PC, og spiller med kjøpte spill på xbox. Når du spiller med han over xbox live kunne du ikke ha merka om han laster ned spill på pc eller ikke, så jeg skjønner ikke helt logikken.

 

Og for ordens skyld; Musikk har jeg ikke lastet ned på lenge, filmer laster jeg ned om de ikke er kommet i Norge enda (Har kjøpt 7 filmer de siste to ukene btw) og TV-serier ... vel, skyldig til visse grenser.
Og likevel diskuterer du filmer og serier. Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...