Vaenas Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Eid bra film. Global Agenda... No elves. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 da får jeg begynne på Shantaram, en bok på omtrent 1000 sider som virker litt kul (: Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 God morgon, forumfolk. På tide med dagens dose koffein! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fy faen, nå er jeg bra forbanna. Ble oppringt av et par "fulle" forumbrukere i natt. Da jeg la på tok de ikke hintet, og fortsatte 5-6 ganger. Sendte melding gjorde de også. "Jeg ringer Ida, hehe!" "Hun la på!!! Ring du!" "Hun la på nå også! Omgz >:/" "Vi sender melding!" "Jeg ringer igjen jeg!" Trodde virkelig folk klarte å oppføre seg, men den gang ei. Nå skal jeg finne pin koden min, også skal jeg begynne å skru den av når jeg sover. Faen heller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hehe nå måtte jeg sjekke telefonen min her for å se om jeg hadde ringt noen ukjente nr. Men det hadde jeg ikke så jeg kan ærklere meg uskyldig i dette! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Folk kan være irriterenes. Særlig når man sover. Hvordan fikk de nummeret ditt? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Folk kan være irriterenes. Særlig når man sover. Hvordan fikk de nummeret ditt? Vel, jeg er venn med dem. Han ene jobber på skolen min. Det er ikke forumfolk herfra, men fra diskusjon.no Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du trenger ikkje skru av telefonen, holder lenge å ha den på lydlaus. Då ser du fortsatt kven du skal kjefte på dagen etter (spesielt morosamt om dei sliter med fyllenerver), men du blir ikkje vekka av det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg ble oppringt syv-åtte ganger da folk visste jeg ikke kom til å ta den fordi de likte å høre på telefonsvareren min. Da jeg faktisk tok den (røykepause) ble de som ringte brukbart sjokkert. x) Well, jeg får besøk i dag, og har lovet mamma å støvsuge i mellomtiden. Må bare bli kvitt en humle som tror vinduet mitt er et hull i veggen og ikke tar hintet når den dunker i mot det. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det tror jeg at jeg husker. Du snakket engelsk. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Folk kan være irriterenes. Særlig når man sover. Hvordan fikk de nummeret ditt? Vel, jeg er venn med dem. Han ene jobber på skolen min. Ok, da er det forståelig. At de har nummer ditt altså. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Blir sikkert koselig. Jeg skal på Ulriken idag jeg. Så sportslig som jeg er skal jeg selvsagt gå opp. Taubanen er for turister og østlendinger uten muskler i beina. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tar du vidden i samme slengen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tviler. Har ikke gått på ordentlige turer på en god stund. Får varme opp med en ulrikenstur idag, og så ta vidden en annen gang. Isåfall starter jeg i motsatt ende og går opp Fløyen, over vidden til Ulriken og så ned mot Nattlandsfjellet (aka der jeg bor). Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ok. Ja, er nå greit å varme opp. Fikk lyst til å ta en fjelltur egentlig jeg og nå. Tror jeg må prøve meg på vidden i sommer. Lenge siden jeg har gått der. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Er det noe mellom Lakus og Ehtram? Husker vi/dere snakket om noe.... Endret 14. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 La meg gjette. Downloaded? Da røyk du bort fra vennelista mi Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det noen her som kan fortelle meg hvordan kvinnenes stilling var på 1800-tallet, og hva som ble forandret? Var det starten på feministbevegelsen osv.? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det noe mellom Lakus og Ehtram? Husker vi/dere snakket om noe.... Siden de bor på hver sin side av landet så håper jeg da ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå