Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En del av knott-familien, ja. Ekstremt irriterende, særlig når man reagerer mer enn mildt på de. Minn meg på å gå imot Tunefluas Venner.

Fik engang en svær hevelse på låret og deretter en gul boble O_o (hevelsen gikk ut der). Tror det var et ekstremt tilfelle av tuneflue.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Yays. Jeg fikk en gledelig overraskelse idag. Hadde helt glemt at jeg skulle få feriepenger av Bergen Kommune. Jobbet nemlig som elevassistent hos Bergen Kommune ifjor, og opparbeidet meg litt feriepenger. Dette hadde jeg hlet glemt, så når lønnsslippen med 2800 kronasjer dumpet ned i postkassen idag ble jeg gledelig overasket og veldig glad. Nå skal jeg investere i et headset så jeg kan kjefte på Lolidude når vi spiller Team Fortress 2 jeg og. Mulig det også blir et kjøp av Left4Dead. Med mindre jeg da skal vente til toeren kommer ut. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Flest brukere aktive var 412 den 02.02.2009, 22:07

Huh? Vi hadde jo en rekord på 712 den 6.5.2009 eller noe

Lenke til kommentar
Vi har oppdaget en rekke bot-er har påvirket "Flest brukere aktive"-tallet nederst på forsiden. For å rette opp i dette har jeg nå gjort to ting:

- Registrere en rekke nye bot-er i IPB slik at disse ikke feilaktig blir regnet som enkeltstående brukere

- Resatt "Flest brukere aktive"-telleren til det reelle tallet som ble oppnådd første dag.

Nå er vi klare for nye rekorder :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...