Psykake Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Så lenge ikke faren din heter David Toska.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Toska har neppe unger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har et Nikon D50 (kjøpte det da det var state of the art nybegynnerkamera) og et Nikon D2h. Skal ha meg et D700 når jeg får råda. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg lurer på å skaffe meg et kamera, et jeg kan ta bra bilder med. Altså ikke et vanlig, digitalt et, men et svært og svart et. Noen som har noen forslag og vet hva prisen på sånt er? Jeg har iallefall megalyst på et Canon EOS 1000D. Billig nok og bra til prisen. Det står på listen over gadgets, elektroniske saker og ting som jeg har vanvittig lyst på sammen med iPhone, ny surroundforsterker, MacBook Pro 13" og Playstation 3. Kjøp 450D istedet, er mye bedre og koster ikke så mye mer, Jeg lurer på å skaffe meg et kamera, et jeg kan ta bra bilder med. Altså ikke et vanlig, digitalt et, men et svært og svart et. Noen som har noen forslag og vet hva prisen på sånt er? Jeg har iallefall megalyst på et Canon EOS 1000D. Billig nok og bra til prisen. Det står på listen over gadgets, elektroniske saker og ting som jeg har vanvittig lyst på sammen med iPhone, ny surroundforsterker, MacBook Pro 13" og Playstation 3. Kjøp 450D istedet, er mye bedre og koster ikke så mye mer, Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi man trenger penger, og ikke orker lang diskusjon. Stjeler bare 20kr i gangen da. Lønnet arbeid er selvsagt uaktuelt. Forresten, hva i alle dager er det man trenger så desperat at man stjeler fra opphavet - og som samtidig koster skarve 20 kroner? :| Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Kveldens slagplan: Skjul Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 American History X er brutal. Gled deg til dusj-scenen ^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg skal glede meg. Sounds like epic slagplan, spør du meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Når du nevnte Transformers, så fikk du meg gira på Revenge of the Fallen. Noen som husker når den kommer ut - gidder ikke Google eller IMDB'e det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 "Gidder ikke"? Er det riktig innstilling, unge mann? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) 24/6 Holder på å leite etter Transformers 2 effekter i Playstation Home Endret 13. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=3393 Forresten, ville dere rådet meg til å kjøpe TF2? Når jeg tenker meg om har en venn av meg en steam account med flere spill (bla. Orange box) som han aldri bruker. Får spørre om lov til å bruke den Endret 13. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg tror jeg går min vei jeg... Dette begynner å ta knekken på meg: "Thomas er broren din hawt?" - tilfeldig jente jeg snakker med. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Fire stk på vennelisten min spiller Prototype. Jeg aner ikke et skvip om spillet og hadde egentlig ikke planer om å sjekke det ut. Går jeg glipp av noe her? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Sadfez, snart blir det en til ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Oi, klokka er kvart på ni allerede! :o Timene flyr alt for fort i helgene! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Går jeg glipp av noe her? Ja, det er fantastisk underholdende. Faktisk mer enn de aller fleste spill jeg har spilt på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Prototype er bare helt sinnsvakt rått! Kjøp det med en gang, slakting har aldri vært mer morsomt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Fire stk på vennelisten min spiller Prototype. Jeg aner ikke et skvip om spillet og hadde egentlig ikke planer om å sjekke det ut.Går jeg glipp av noe her? Vi kan være dem som ikke spiller det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Hmm.. Får se. Har kjøpt alt for mange spill i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå