Safir Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har og lyst på helix, samt det to små "arrene" de som ble tatt av the company har. Er ikke det bare to prikker da? (begynner å bli en stund siden jeg så dem) Har også hatt lyst på en barcode i nakken. (dark angel anyone?) Hehehe, det ville jeg også da jeg var femten. Kalte meg Dark Angel og hele pakka. Åh, det var tider. *Rødme* Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Nå sitter jeg på en stokk og nyter en iskald glasscola og en røyk i et nydelig sted litt inni skogen her. Hadde jeg kunnet overført bildene fra mobilen til PCen skulle dere få sett. Nydelig. Utelivet til Lakus er helt vilt denne lørdagskvelden. Deilig å pumpe friskluft gjennom et tjærefilter Tatovering forresten, tenker på en selv, mellom skulderbladene. Harry? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg synes strekkode i nakken begynner å bli litt slitt. Alt for mange *kule* karer som skal ha det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ugh, orker ikke lese flere inlegg nå. Whats up? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Spørs jo helt på hva du skal ha, det, sfRoyal. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Eneste tatoveringen jeg vil ha er amerikanske flagget med en ørn i bak på ryggen Endret 13. juni 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Uh, jeg vil ha en Triforece på hånden ^_^ Eneste tatoveringe jeg vil ha er amerikanske flagget med en ørn i bak på ryggen Hvorfor? Amerika er ikke noe å tatovere på seg. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tenkte lenge på skorpion, for både jeg og halve slekta er skorpioner. Men har blitt litt skeptisk til det i det siste, så lurer egentlig litt på hva jeg skal ha der også. Tror det blir en lang tankeprosess før jeg kjører blekk under huden Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 jeg har to:-) vil ha flere! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor ikke ha noe stort/middels stort hvor du har en skorpion som centerpiece? Det kan bli stilig. Du kan bygge opp en tatovering av ting som betyr mye for deg og plassere en skorpion i midten eller noe. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg synes strekkode i nakken begynner å bli litt slitt. Alt for mange *kule* karer som skal ha det. Aldri sett det før, så når jeg så at ei random jente som satt foran meg og hadde samme eksamen som meg hadde det, måtte jeg glise. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hadde besøk av ei venninde i Trondheim som skulle tegne noe for meg, men fikk aldri tid mellom fylla og bakfylla. Får se om jeg kan besøke henne i løpet av sommeren og få tegnet på noe. Hun sa noe lignende som du sier. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Omrisset til Storbritania med Union Jack inni hadde vært noe for meg tror jeg. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er det forresten dyktige tattovører i Trondheim, eller er det noe man burde gjøre i Osloområdet? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 24" full hd in teh house!!!! damn no skal de ses famliy guy! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hmm en liten snik annonsering! Tf2 match on et kvarter for dere som måtte finne det av interesse! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ville blitt med vis pcen var god nok. Bluescreeen når jeg kommer inn på en sever er morsomt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg skal ha en skje ett eller annet sted på kroppen en eller annen gang. Det har jeg bestemt meg for for lenge siden, men aldri funnet ut hvor eller når. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 TF2 med mange gamer folk nå Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hmm.. Hvor er det gamlingene gjemmer pengene sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå