Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke klarte å beholde microdermals ville jeg garantert ikke satset på en surfacepiercing. Groraten på dermals er mye høyere.

Vel, jeg hadde hatt dem enda, hadde det ikke vært for alle uhellene etter småvoldelig lekeslossing.

Hva sier man egentlig når noen spør deg hva du syns om tatoveringen deres, som er elendig utført og helt katastrofe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg sikkert ikke. Jeg har ikke sett en stygg tatovering siden en venninne av meg presterte å skaffe seg kanjis nedover armen (akkurat henne kan jeg godta tar kanjis, da hun har en ganske sterk knytning mot japansk kultur og språk, uten at jeg skal gå mer inn på detaljene), som var helt standard. Ingen skygger eller tøff utførsel eller pynt, bare kanjis. Denne jentungen jobber forøvrig som grafisk designer...

Lenke til kommentar

Her er den.

Kanskje vente til hun er ute av "nytatovert"-fasen, og hinte forsiktig om at hun burde fikse mer på den. Hos en annen tatovør.

Selv om man bare bør ha noe over makkverket.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Da sier man det samme som jeg sa når panteautomaten stoppet på 5 kroner etter å ha slept med meg 7 stappfulle bæreposer med flasker for å pante. Det var jo iallefall en fin tur.

står på butikken nå og venter på at de skal fikse maskinen.

Lenke til kommentar
Gratulerer :p

Takk for det. ^_^

Jeg er ikke helt tatoverings typen(eller piercing for den saks skyld). Men kunne tenkt meg noe lite og enkelt på ankelen som heroes (helix) symbolet eller et eller annet.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Nå sitter jeg på en stokk og nyter en iskald glasscola og en røyk i et nydelig sted litt inni skogen her. Hadde jeg kunnet overført bildene fra mobilen til PCen skulle dere få sett. Nydelig. Utelivet til Lakus er helt vilt denne lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Jeg har og lyst på helix, samt det to små "arrene" de som ble tatt av the company har.

Er ikke det bare to prikker da? (begynner å bli en stund siden jeg så dem) Har også hatt lyst på en barcode i nakken. (dark angel anyone?)

Lenke til kommentar

Strekkode i nakken blir svært sjeldent bra fordi det er så tynne streker på et så lite område, så tett. Så det kan du egentlig bare kaste fra deg. Med årene vil de flyte sammen og se helt forjævlig ut.

Atsjonas: Om du vil ha arr er scarification greien. Å tatovere arr er meningsløst når det finnes folk i Norge som utfører scarification.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...