Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det er bare turnoff..

Gjøre seg klar for litt action, sette i gang med litt forspill og slikt først. Ready for action drar dere av klærne, og dama sprer beina, og du bare "omgwtf? Piercing i *sensurert*?!" Lillemann legger seg og vil ikke stå lengre den dagen.. :(

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Bra at du

1: Er for ung for meg og

2: Åpenbart ikke hadde vært interessant for meg uansett, når du synes livsstilen min er "turnoff". Nå, til de som faktisk er interessert i å svare meg i stedet for å være respektløse fjortisser. På forhånd takk. (Jeg glemte det i forrige innlegget).

Lakus: Fourchette var den "eneste" for meg før, men jeg har blitt mer og mer forelsket i utseendet til Christinaen og ... funksjonen ... til HCH-en. :p

Lenke til kommentar
Bra at du

1: Er for ung for meg og

2: Åpenbart ikke hadde vært interessant for meg uansett, når du synes livsstilen min er "turnoff". Nå, til de som faktisk er interessert i å svare meg i stedet for å være respektløse fjortisser. På forhånd takk. (Jeg glemte det i forrige innlegget).

Skal ikke blande meg med kvinnfolk for mye uansett.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Er nok lite som kan måle seg med funksjonaliteten til "HCH", men Christina-saken ser best ut av de to etter min mening.

Lakus må forresten gå på butikken nå. Med 7-8 bæreposer fulle av flasker.

Litt flaut når man brøyter seg vei gjennom butikken så flaskene flyr.

Lenke til kommentar
Du klager over at du ikke har nok penger - men du skal ikke bruke dem til noe?

Forslag: Doner dem til meg slik at jeg kommer meg på forumtreffet OG kan kjøpte prototype og røyk. 8D

Vel som jeg har sagt tidliger jeg donerer bort 200 kr til deg for at du skal komme på treff om det hjelper da...

Det hjelper jo i massevis det, søte. ^_^

Error: Likte du ikke Overlord?

Vel hadde vært kul å ha så mange som mulig på treffet:-) men 200 er absolutt maks i grunn som jeg kan donere bort :p

Mulig fler spytter inn noen kroner om du spør veldig pent i forumtreff tråden... Sorry er bare sinnsykt fasinert over prototype! Gameplayet skaper liksom en ny måte å spille på i grunn og du føler deg uovervinnelig til tider! (spesielt etter å ha slaketet en militærbase eller noe slikt!

Lenke til kommentar
Er nok lite som kan måle seg med funksjonaliteten til "HCH", men Christina-saken ser best ut av de to etter min mening.

Lakus må forresten gå på butikken nå. Med 7-8 bæreposer fulle av flasker.

Litt flaut når man brøyter seg vei gjennom butikken så flaskene flyr.

Vil ha en mye mindre ring enn de eksemplene der, da. :p
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg kan poste eksempelbilder her, da det nødvendigvis viser kjønnslepper. 8D

Men det står mellom en Christina, en horizontal hood og en fourchette. Og: Bodymod Wiki.

Vel Christina ser vel å bra ut den men ville nok a gått for en HCH i grunn... Den har mest funskjon som en pirecing neden til spør du meg... De andre så i grunn ut mer som pynt... mulig Fourchette kan ha visse fordeler for oss gutter men HCh se rut til å være det beste alternativet i grunn... Men ville ikke valgt den størte ringen en liten søt en som ikke er så mye i veien for de mer orale pleasures. Christina så mer ut som pynt i grunn uten mye funksjon for vel og ve! Det er jo ikke akkurat at du skal ut å vise den fram til alle og en hver så ville gått for funskjon framfor utsene!

Lenke til kommentar

Noen som vet hva denne sangen heter? Jeg blir helt sprø. Vet jeg har hørt den før, tenker en Disney film eller noe slikt, men kommer ikke på det :angry:

EDIT: Fant den helt tilfelig. Forrest Gump :D

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Jeg skal aldri ta piercing down there. *Knipe sammen beina*

Men jeg savner microdermalsene jeg hadde på brystet. Så det blir kanskje en Madison på meg som kan erstatte de.

Men jeg ville gått for Christina om jeg bare var opptatt av utseende, og horizontal hood hvis det var nytelse som sto i fokus.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...