Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Visste dere at vi drømmer rundt 1600 drømmer i året? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oooh, UiB. Da regner jeg med det endelig blir til at jeg får truffet deg, Prebenz. n_nJepp. Håper det. Forøvrig så skylder du meg noe. Hint #SO, trøst Visste dere at vi drømmer rundt 1600 drømmer i året?Nei, må innrømme at jeg aldri har lurt på det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Good morning. I dag skal jeg til en venn, skrive ferdig Laland/drugiS historien, spille litt, og onanere. Sounds great! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oooh, UiB. Da regner jeg med det endelig blir til at jeg får truffet deg, Prebenz. n_nJepp. Håper det. Forøvrig så skylder du meg noe. Hint #SO, trøst Haha, men du ditchet oss, jo! TO ganger! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Haha, men du ditchet oss, jo! TO ganger! Nja, tror jeg bare kan huske en gang. Du vet, når man er på ferie med besteforeldre som tror man er 10 og samtidig de er de eneste som kan kjøre deg til og fra er ikke alt like lett. Du vet, alle du møter på internett er voldtektsmenn. En annen liten faktor er at jeg ikke drikker alkohol og derfor ikke helt følte jeg passet inn i selskapet. Men det var ikke avgjørende dog. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 iharal, du har fire linjer mer i signaturen din enn reglene tillater Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hnh, jeg har da 4 linjer signatur? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 iharal, du har fire linjer mer i signaturen din enn reglene tillater Hnh, jeg har da 4 linjer signatur?Minner meg på at statisk-utseendet til Gamer.no og Innlegg.no sitt skin burde være større.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Blir du med å spiller TF2 i kveld TSP? Og dere andre for den saks skyld? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 iharal, du har fire linjer mer i signaturen din enn reglene tillater Hvor høy oppløsning har du? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Blir du med å spiller TF2 i kveld TSP? Og dere andre for den saks skyld?Skrev et svar i Team Fortress 2-tråden under "Spille sammen" @Eplefe: Oppløsningen er ikke problemet. Det er bredden på de minste statiske utseendene, har tatt opp dette internt nå Forøvrig, er det vel Snorre som jeg skylder å møte mest. Han var vel den første fra Diskusjon.no jeg la til på MSN og ble kjent med. Jeg har møtt mange fra forumet, men har likevel aldri møtt han Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har 1280x800 med Gamer.no-skin og signaturen til iharal4 har 8 linjer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har dynamisk skin og 1152x864px. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 iharal, gjør meg en tjeneste. Onaner FØR du skriver ferdig historien om drugiS og meg. Noe annet ville bare vært.. creepy. Oh and, jeg og Erik spilte akkurat mot nummer to og tre i hele verden i Gears of War 2. Totalt. Alle moduser. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 iharal, gjør meg en tjeneste. Onaner FØR du skriver ferdig historien om drugiS og meg. Noe annet ville bare vært.. creepy. Oh and, jeg og Erik spilte akkurat mot nummer to og tre i hele verden i Gears of War 2. Totalt. Alle moduser. Steamrolled? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sex? Tror ingen av de som lager Hentai anime/manga noen gang har hatt sex. Eller de som ser på det. You would know. Jeg ser på det, og jeg har hatt sex. 8D Jeg har sovet av og på og hatt de særeste drømmene i verden i mellomtiden. I løpet av natten har jeg blitt gravid (VELDIG gravid, tilogmed) Tror jeg drømte det også for en stund siden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Ble du gravid? Det er imponerende. Endret 13. juni 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Blir du med å spiller TF2 i kveld TSP? Og dere andre for den saks skyld? Jeg har satt av kvelden til det. Men tror ikke jeg orker noe fær klokka 19, jeg har spillt BFH leenge nå. Ble du gravid? Det er imponerende. Vi kunne trenge en blanding av disse smileyene <_< :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fins kontofon på Visa elektron fra sparebank 1? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Finnes ikke til noen Visa elektron AFAIK.. Endret 13. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå