Error Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 /drool Etter å lese gårsdagens kommentarer har jeg også ekstremt lyst til å laste ned Prototype, men jeg skal holde meg for god til det... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Last ned for å ta en sjekk om pcen din tåler det, liker du det så kjøper du det Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg spiser bolle med melis, og har tenkt til å fullføre H.P. Lovecraft boka idag. 8)? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kommer aldri til å bruke 600 kroner på et spill uansett, og hvis jeg laster det ned blir det bare til at jeg spiller gjennom hele spillet også kjøper jeg det aldri.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 /drool Etter å lese gårsdagens kommentarer har jeg også ekstremt lyst til å laste ned Prototype, men jeg skal holde meg for god til det... kjøpte det på steam i natt så nå skal det testes ut! Hadde det ikke vært for at jeg var så forbanna populær på facebook msn og moblien i dag så hadde jeg kunne spilt i 1 time allerede! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 What? Så du dropper TF2 for Prototype? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvem sa det? Skal spille TF2 senere i dag! Også skal jeg ut en tur tenkte jeg og når jeg kommer tilbake så blir det TF2! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Da stikker jeg i barnedåp. 6 timer - tur-retur. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jehovas vitne på døra i dag. :wacko: Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Jeg skjønner ikke at de fortsatt holder på... Edit: Men nå er det NW 2 tid Endret 13. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg ser på katter bli tråkket på, somaliere bli brent på bålet og Kaptein Sortebill. I is that hardcore. Hva med babyer som blir voldtatt rett etter de er blitt dratt ut av morens mage, revnet, puttet i en miksmaster og blendet til milkshake? Du har ikke virkelig sett dette? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Morn. Hvorfor er vi ikke på IRC? Det er jo mye bedre enn å chatte i en tråd slik som dette. Endret 13. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tullball. Å chatte her er mye bedre, i en IRC blir ting fort kjedelig, og folk kommer med mye mindre gjennomtenkte innlegg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vi prøvde oss innom Gamereators IRC en gang, husker jeg, men det gikk ikke så bra. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Well.. Gamer har en egen IRC-channel. #gamer.no @ Quakenet. Det er bare det at IRC oppdaterer seg selv, mens her må vi trykke F5 hele tiden.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sex? Tror ingen av de som lager Hentai anime/manga noen gang har hatt sex. Eller de som ser på det. You would know. Jeg ser på det, og jeg har hatt sex. 8D Jeg har sovet av og på og hatt de særeste drømmene i verden i mellomtiden. I løpet av natten har jeg hatt sverdkamp mot erkerivalen min fra barndommen på et tak, blitt gravid (VELDIG gravid, tilogmed) og kranglet med Zealuu. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Selv drømte jeg at jeg fikk en 6-er i nynorsk skriftlig eksamen. Ulempen er at jeg ikke kom opp i nynorsk skriftlig :/ Håper forøvrig å komme inn på UiB til høsten Eplefe, men snittet er ikke så bra som det burde vært, så er usikker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oooh, UiB. Da regner jeg med det endelig blir til at jeg får truffet deg, Prebenz. n_n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå