Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yaoi er dampende, het boy-love.

Hvordan vet du det, om jeg tør spørre? Er du en av disse med en obsession for Yuri? ;D

 

Jeg er vel en av de som ikke lar min egen kåthet styre hvordan forholde vil gå, så nei, ifølge med har du ikke rett.
Nei vel. Er ikke bare tits som er det viktigste i et forhold, selvfølgelig, men jeg vil påstå at det er en viktig del av det. Når man blir gammel og grå og full av rynker så kanskje det endrer seg, hvem vet? ^^
Lenke til kommentar

Lolidude: Nei, girl on girl. Google it.

 

Så, da er det altså slik at jeg faktisk går på samme skole som Vaenas, after all.

 

teletubbiekid: Jeg vet det fordi jeg har mange venner som liker det. Er absolutt ingen fan selv.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar
Lolidude: Nei, girl on girl. Google it.

 

Så, da er det altså slik at jeg faktisk går på samme skole som Vaenas, after all.

 

teletubbiekid: Jeg vet det fordi jeg har mange venner som liker det. Er absolutt ingen fan selv.

 

Jeg må finne deg på mandag så jeg bare har sett deg IRL.

Lenke til kommentar
Lolidude: Nei, girl on girl. Google it.

 

Så, da er det altså slik at jeg faktisk går på samme skole som Vaenas, after all.

 

teletubbiekid: Jeg vet det fordi jeg har mange venner som liker det. Er absolutt ingen fan selv.

 

Jeg må finne deg på mandag så jeg bare har sett deg IRL.

Jeg fant ut att jeg gikk på samme skole som en person jeg kjente fra internett. Litt dumt att han var Ny-nazisten jeg hadde kranglet med i ett år.

 

Lolidude: Nei, girl on girl. Google it.

 

Så, da er det altså slik at jeg faktisk går på samme skole som Vaenas, after all.

 

teletubbiekid: Jeg vet det fordi jeg har mange venner som liker det. Er absolutt ingen fan selv.

 

Jeg må finne deg på mandag så jeg bare har sett deg IRL.

Jeg fant ut att jeg gikk på samme skole som en person jeg kjente fra internett. Litt dumt att han var Ny-nazisten jeg hadde kranglet med i ett år.

 

Boobies ...

:dribble:

 

Snakker der om å runke til Donald nå?

Omtrent det de gjør.

Lenke til kommentar
Haha, jeg som trodde jeg hadde problemer :p
Jeg har ingen problemer, jeg bare formulerer meg svært primitivt en gang i blandt;D

 

 

Sex? Tror ingen av de som lager Hentai anime/manga noen gang har hatt sex.

 

Eller de som ser på det. :whistle:

Hva med de som browser det for den humoristiske delen da?^^ Foreslår at du besøker /d/ engang. Eller googler Mai Chan's Daily Life^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...