Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok så vi går ikke på samme skole da. Men hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva faen, Zealuu burde gi faen i hva du gjør med andre frøkner på fritiden da. Han burde oppmuntre til det faktisk :V Kvinnelig... loverboy? Jeg får flashbacks fra sløyden på barneskolen nå :_: Men så er ikke Eplefe hvilken som helst jente heller da, på samme måte som at en hvilken som helst gutt ikke vil surfe etter gutter. Nå sitter tydeligvis Wildheart og beundrer SG-pikene også da. De to er kanskje ikke representative for hele verdens kvinnelige befolkning, men likevel;P Han har sagt at det er greit for ham så lenge han får se på. : p Og - det er en markant forskjell i å se på SG sin myspace-side eller google dem, og å faktisk betale for medlemsskap. Merket meg det veldig godt i en gruppe på et kjent nettsamfunn. Folk hadde favoritter som ikke har vært aktive på årevis, som kun har hopeful-bilder ute, osv. osv., fordi de kun hadde myspace og lignende å bruke som kilde til jentene. Det medlemsskapet på SuicideGirls er den beste bursdagsgaven noensinne. Og nå har jeg sendt inn søknad for å bli en SG selv, så får vi se. 8D Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du ville faktisk latt dama di være mer eller mindre utro kun fordi det var med en jente? Når du tenker deg om; hva er forskjellen på om kjæresten din har sex med en annen gutt eller en annen jente? Det er jo ingen forskjell. Jo. Hvis'a har sex med en annen gutt så er det en annen kukskalle som knuller på dama di. Hvis'a har sex med en annen jente så er jo det HAWT! :V Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vaenas på e-sjekker'n. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok så vi går ikke på samme skole da. Men hvor gammel er du? Det står jo i profilen min? 18. 31.12.90 Jeg ville ikke latt kjæresten min ligge med det motsatte kjønn bare fordi det var det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jo. Hvis'a har sex med en annen gutt så er det en annen kukskalle som knuller på dama di. Hvis'a har sex med en annen jente så er jo det HAWT! :V Så det er din kåthet som avgjør om forholdet står eller faller? Epic. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jo. Hvis'a har sex med en annen gutt så er det en annen kukskalle som knuller på dama di. Hvis'a har sex med en annen jente så er jo det HAWT! :VJeg ville latt en eventuell jentekjæreste ha sex med gutter (eventuelt trekant) om hun var biseksuell. Som bifil ville jeg følt at det var utroskap, enten det var gutt eller jente. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vaenas på e-sjekker'n. Nei... Jeg er hetero, skjekker ikke opp gutter da. Men er litt sprøtt for meg å finne noen på gamer som bor så nærme meg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vaenas på e-sjekker'n. Nei... Jeg er hetero, skjekker ikke opp gutter da. Men er litt sprøtt for meg å finne noen på gamer som bor så nærme meg. Hun er vel ingen gutt? Spøker bare med deg uansett. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Vaenas: Takk for den, hehe. Trodde ikke jeg så ut som en gutt. ^^ Endret 12. juni 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jo. Hvis'a har sex med en annen gutt så er det en annen kukskalle som knuller på dama di. Hvis'a har sex med en annen jente så er jo det HAWT! :V Så det er din kåthet som avgjør om forholdet står eller faller? Epic. Jeg syns det høres ut som et ganske ideelt forhold jeg. Ser ærlig talt ikke problemet;p Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok så vi går ikke på samme skole da. Men hvor gammel er du? Det står jo i profilen min? 18. 31.12.90 Jeg ville ikke latt kjæresten min ligge med det motsatte kjønn bare fordi det var det motsatte kjønn. Ok, fikk ikke med meg det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg liker MCR, celdig godt. Er et av favorittbandene mine og har vært det siden. Hm. 2004, kanskje. Eeeeew, det blir jo bare teit. De står der bare i svarte klær å gnåler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg hadde iallefall ikke likt det at dama mi kunne gå og forsyne seg av andre kun fordi det er et annet kjønn. Det gjør det jo ikke til noe mindre utroskap. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg ville ikke latt kjæresten min ligge med det motsatte kjønn bare fordi det var det motsatte kjønn. Nei, men du syns vel ikke dampende man-love er veldig sexy heller så... ^^ Jeg hadde iallefall ikke likt det at dama mi kunne gå og forsyne seg av andre kun fordi det er et annet kjønn. Det gjør det jo ikke til noe mindre utroskap. Sexy utroskap:3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vaenas: Takk for den, hehe. Trodde ikke jeg så ut som en gutt. ^^ Oi... Nå dreit jeg på draget her... Dette var litt flaut. Jeg har vært innom profilen din, men ikke lagt merke til hvor gammel du er eller at du var jente. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Entering Yaoi-zone. Nå går jeg og legger meg med pokémon. Vi snakkes i morgen, forum. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg hadde iallefall ikke likt det at dama mi kunne gå og forsyne seg av andre kun fordi det er et annet kjønn. Det gjør det jo ikke til noe mindre utroskap. Jo, det er hawt. Hawt = greit. Iallefall ifølge teletubbies regler Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei, men du syns vel ikke dampende man-love er veldig sexy heller så... ^^ Men det gjør du? ^_^ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvor ligger følelsesregisteret ditt, tubbie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå