Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes, men man sitter ikke og surfer på SexyGothGuys.com og beundrer dem og ser på det som kunst eller whatever.

Men så er ikke Eplefe hvilken som helst jente heller da, på samme måte som at en hvilken som helst gutt ikke vil surfe etter gutter.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke homofil, men kan for eksempel se at noen menner har bedre utseende en andre, er nok mann til å kunne si, "fine magemuskler da, kunne godt tenkt meg det samme". Kommer vel an på person til person.

Nå så jeg for meg meg selv si det til en random person på en offentlig badehall. Awkward moment.

Men legger jeg meg. Natta!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Daså. Greit nok, men fleste gutter/menn/hvalper klarer ikke se på en annen mann og tenke "hmm... det var non jævlig fine magemuskler!" Det blir bare... galt for oss.

Hvis du er bifil så kan du jo ete så mye jente du vil da ^^ Eplefe that is.

Jeg.. Jeg har type. Zealuu på forumet. Så nei, jeg kan ikke tygge teppe til jeg svimer av. Dessverre. x)

Jeg har min kvinnelige LOVERBÅI, da, men hun bor i Trønderland. :<

Men så er ikke Eplefe hvilken som helst jente heller da, på samme måte som at en hvilken som helst gutt ikke vil surfe etter gutter.
Sjarmerende som alltid. :love:
Lenke til kommentar
Jeg.. Jeg har type. Zealuu på forumet. Så nei, jeg kan ikke tygge teppe til jeg svimer av. Dessverre. x)

Jeg har min kvinnelige LOVERBÅI, da, men hun bor i Trønderland. :<

Hva faen, Zealuu burde gi faen i hva du gjør med andre frøkner på fritiden da. Han burde oppmuntre til det faktisk :V

Kvinnelig... loverboy? Jeg får flashbacks fra sløyden på barneskolen nå :_:

Nå sitter tydeligvis Wildheart og beundrer SG-pikene også da. De to er kanskje ikke representative for hele verdens kvinnelige befolkning, men likevel;P

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
SÅ om du hadde hatt en kjæreste som hadde sex med jenter stadig vekk ville du ikke reagert?

Du ville gått rundt å sagt "Jenta mi ligger med andre jenter uten meg. Fuck yeah!"?

Det blir bare feil. Å samleie med andre personer, jente eller gutt, blir feil når man er i et forhold.

Mener nå jeg.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
SÅ om du hadde hatt en kjæreste som hadde sex med jenter stadig vekk ville du ikke reagert?

Du ville gått rundt å sagt "Jenta mi ligger med andre jenter uten meg. Fuck yeah!"?

Jeg ville sagt "Jeg vil være med neste gang :3 "

Eller... hmm... det er kanskje litt lite taktisk. Hvis det hadde vært en traktorlesbe 'a var med så ville jeg reagert annerledes ofc.

Lenke til kommentar

facepalm.jpeg

Du ville faktisk latt dama di være mer eller mindre utro kun fordi det var med en jente? Når du tenker deg om; hva er forskjellen på om kjæresten din har sex med en annen gutt eller en annen jente? Det er jo ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...