Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heterofile jenter kan og like å se på andre nakne jenter. Tror jeg, da. 8D

Hun har rett. Jeg liker SG fordi det er kunst, rett og slett. I mine øyne, vertfall. Jeg kan godt beundre ei pen jente og ønske at jeg så ut som henne.

 

Vaenas: Det sier jeg jo ikke. Ikke før jeg står utenfor vinduet ditt. =D

Lenke til kommentar
Heterofile jenter kan og like å se på andre nakne jenter. Tror jeg, da. 8D

Hv... hvorfor det? For å rakke ned på dem som har dårligere kropp enn seg selv? ;D

Hvis ikke tror jeg de er en smule bifile asså.

Fordi nakne kropper er fint?

Jeg skulle gjerne vært lesbisk, egentlig. Jenter smaker godt.

Lenke til kommentar
Heterofile jenter kan og like å se på andre nakne jenter. Tror jeg, da. 8D

Hv... hvorfor det? For å rakke ned på dem som har dårligere kropp enn seg selv? ;D

Hvis ikke tror jeg de er en smule bifile asså.

Fordi nakne kropper er fint?

Jeg skulle gjerne vært lesbisk, egentlig. Jenter smaker godt.

Enig i den:-)

Lenke til kommentar
Heterofile jenter kan og like å se på andre nakne jenter. Tror jeg, da. 8D

Hun har rett. Jeg liker SG fordi det er kunst, rett og slett. I mine øyne, vertfall. Jeg kan godt beundre ei pen jente og ønske at jeg så ut som henne.

 

Fordi nakne kropper er fint?

Jeg skulle gjerne vært lesbisk, egentlig. Jenter smaker godt.

Daså. Greit nok, men fleste gutter/menn/hvalper klarer ikke se på en annen mann og tenke "hmm... det var non jævlig fine magemuskler!" Det blir bare... galt for oss.

 

Hvis du er bifil så kan du jo ete så mye jente du vil da ^^ Eplefe that is.

Lenke til kommentar
Heterofile jenter kan og like å se på andre nakne jenter. Tror jeg, da. 8D

Hun har rett. Jeg liker SG fordi det er kunst, rett og slett. I mine øyne, vertfall. Jeg kan godt beundre ei pen jente og ønske at jeg så ut som henne.

 

Vaenas: Det sier jeg jo ikke. Ikke før jeg står utenfor vinduet ditt. =D

 

Hmm... men jeg vil stå utenfor vinduet mitt. Du kan fortelle by da...

 

Bare se: Jeg ser ikke ut som en psyko heller, men nå har jeg kort hår da, er tatt forgje uke til foto rapporten for i år.

Skjul
Self_portrait_in_HDR_nasty_by_Vaenas.jpg
Lenke til kommentar

Jeg legger meg, jeg. Føler på meg at jeg vil ha en lucid dream i natt, eller i det minste at jeg vil huske den.

 

Drømte forresten tidligere i uken at jeg og min mor var på Bruce Springsteen konsert, av en eller annen merkelig grunn (har aldri hatt noe spesielt forhold til han). Etter en time i konserten måtte alle gutter gå ut, så jeg gikk ut mens min mor ble igjen. Var først når jeg våknet at jeg begynte å tenke koffert.

Litt senere var jeg der igjen, og da var det et basseng med haier bak scenen. Da var jeg den heldige utvalgte som fikk svømme blant haiene med The Boss, som skulle lære meg å overkomme frykten min (har drømt om å svømme med haier før).

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Daså. Greit nok, men fleste gutter/menn/hvalper klarer ikke se på en annen mann og tenke "hmm... det var non jævlig fine magemuskler!" Det blir bare... galt for oss.

Det er jo nettopp det som driver reklamebransjen fremover, så de fleste klarer nok det jo, men det er ikke særlig populært blant gutter å prate om det. "Jeg har så svak mage assa. Jeg bare må trene den opp til å få sånne firkanter liksom. Kan man gjøre det med vekter eller?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...