lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg hørte på det live på radio når det var i nor.. ahjkasfh j trøtt... må spille tf2... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) @Nøtte: Artig, trodde jeg var den eneste her som hadde hørt om dem Liker faktisk alle sangene deres, synes ikke de har noen dårlige. Selvfølgelig er det noen jeg liker mer enn andre. Men håper ikke de går over til så veldig rolig musikk når den tredje plata slippes i juli, jeg vil høre skriking. Endret 12. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg var på Opethkonsert på rockefeller her i....øhm, når var det, egentlig? Vel. uansett, jeg fikk gratis billett fra en fyr på diskusjon.no ^^ Var helt greit. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Edit: Billy Talent er skitdyktige live. To! Skulle du sett, verden er ikke stor. Jeg har live deluxe plata deres, og synes, som du sier, at de er dritgode live. Spilte den av på en 50" med heftig surround, fikk gåsehud på gåsehud. Spesielt introen til Prisoners of Today! Jeg skjønte ikke hva de dreiv med først, men når de begynte å spille på kjente toner holdt jeg på å knekke sammen av orgasme. Endret 12. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lillebror fikk Green Day-billett til konfen av meg og Zealuu. 8D Schwung. Har sett Opeth tre (skulle vært fire, fem om man regner med i mars) ganger, og har enda til gode å bli skuffet. Fikk ikke sett Eagles på mamma sin bursdag, da. :< Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Tar kvelden jeg nå folkens. Må tidlig opp i morgen. Kos dere! Endret 12. juni 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Edit: Billy Talent er skitdyktige live. To! Skulle du sett, verden er ikke stor. Jeg har live deluxe plata deres, og synes, som du sier, at de er dritgode live. Spilte den av på en 50" med heftig surround, fikk gåsehud på gåsehud. Spesielt introen til Prisoners of Today! Jeg skjønte ikke hva de dreiv med først, men når de begynte å spille på kjente toner holdt jeg på å knekke sammen av orgasme. Ohh hørtes ganske spenstig ut!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De var helt fantastiske på Hove, i hvert fall. Sinnsyk energi, enda de visste at godt over 1/3 av de som var der bare var der for å få en god plass til My Chem-konserten etterpå. Siste oppdatering med flere jenter samtidig på en stund (håper jeg). 8. juni - i dag: Skjul 9. juni: () 10. juni: 11. juni: I dag: Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Så Billy Talent live på Hove 'o8, var en av de bedre konsertene der det året, og det sier ganske mye Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 God natt evry one, jobb 10-4 i morgen så hente 24" ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Så Billy Talent live på Hove 'o8, var en av de bedre konsertene der det året, og det sier ganske mye Det må jeg si! Spesielt da BT spilte på Hove '07. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Aldri sett det store med MCR, egentlig. De har grei musikk, men skjønner ikke hvorfor så mange liker dem såpass. Og Ben (vokalisten) har ALLTID energi live ^_^ Han hater å spille inn plater, sier selv at det er dønn kjedelig. Men han pleier å flippe helt ut live, du kan nesten se adrenalinet dampe fra han. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg liker MCR, celdig godt. Er et av favorittbandene mine og har vært det siden. Hm. 2004, kanskje. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Siste oppdatering med flere jenter samtidig på en stund (håper jeg).8. juni - i dag: Skjul 9. juni: () 10. juni: 11. juni: I dag: Jeg lurer... er SG ment for å være fapmaterial? Og isåfall, er du lesbisk? Shampoo: grunnen til at mange elsker MCR er fordi de er så emosjonelle vettu<3 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 11 og 10 var hawter than hell! Maiden hadde vært morsomt. Jeg holdt faktisk på å hoppe på et fly for å komme meg på en Billy Talent konsert som var i Newcastle nå om onsdagen. Fant ut om den på mandag ^_^ Ellers håper jeg System of a Down medlemmene snart får fingeren ut og går sammen igjen, slik at jeg får med meg noen konserter med de også. Også Metallica, må få med meg de. SOAD er det beste bandet ever. At de la opp = hartbreak Men god natt nå 4 real ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) @Eplefe: Send meg noen gode sanger, har vel ikke hørt nok på dem. Legger meg straks, så får heller høre på dem i morgen eventuelt. Og ikke gi opp håpet, backstabber! Det kan fortsatt hende at de går sammen igjen. Endret 12. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva med å prøve å ikke bli så "mad" på læreren? Umulig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Siste oppdatering med flere jenter samtidig på en stund (håper jeg).8. juni - i dag: Skjul 9. juni: () 10. juni: 11. juni: I dag: Jeg lurer... er SG ment for å være fapmaterial? Og isåfall, er du lesbisk? SG er nakne, alternative jenter, så ... ja. fapmaterial. Og nei, jeg er ikke lesbisk, jeg er bifil. Og veldig fornøyd med det, thanky00.11 og 10 var hawter than hell!I dag og niende er mine favoritter. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Så Billy Talent live på Hove 'o8, var en av de bedre konsertene der det året, og det sier ganske mye Det må jeg si! Spesielt da BT spilte på Hove '07. Jøss hvor tiden flyr, men det stemmer selvfølgelig, var ikke på hove 'o8 Forresten noen som tenker seg til pstereo i trondheim i år? Endret 12. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå