Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Nå skal jeg iallefall fortsette å spille Prototype. Anbefales til alle andre også. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok, det er ikke gøy å gå alene i Oslo på kvelden. Jeg vil skaffe en pepperspray eller noe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Hvorfor!? Samme qlasdfkasd... .trøtt... sove... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Finnes det demo av Prototype? @Wildheart Tazer er en evig klassiker Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det sant att wildheart er jente? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ok, det er ikke gøy å gå alene i Oslo på kvelden. Jeg vil skaffe en pepperspray eller noe. Nei det er ikke noe serlig egentlig! Jeg klarer meg ganske så greit i grunn igjennom Olso på nattestid. Men nå kjenner jeg en god del utenlandske folk også så føler meg relativt trygg selv nå jeg vandrer alene. Endret 12. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det sant att wildheart er jente? Hun er ikke bare jente. Hun er en pen jente. Sjekk bildetråden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 W00T?! *Stå stille og sikle til en bruker kommer å slapper til meg* Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 klarte Mile High Club i cod4 på veteran nå, wohoo ganske lett, egentlig xD Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 And here we go again... Damer som henger på forum har ingen interesse av å bli sjekket opp av samtlige manlige brukere... Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det sant att wildheart er jente? Jeg er visst det. Greit nok med dophuer, men når ekle menn begynner å følge etter meg...e_e. Vil snu meg og rive ut øynene deres. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva?! LIES! LIES I TELL YOU! And here we go again... Damer som henger på forum har ingen interesse av å bli sjekket opp av samtlige manlige brukere... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 And here we go again... Damer som henger på forum har ingen interesse av å bli sjekket opp av samtlige manlige brukere... You LIE!!! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei det gjør jeg ikke. Det hele ender bare i at dem går lei og slutter å henge her. Og jeg syns faktisk at vi kunne være litt hyggelig slik at folket blir værende... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tazer er ulovlig i Norge, og du må ha en god grunn for å få pepperspray (f.eks. en voldelig stalker eller lignende). Det finnes selvforsvarsspray, da. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tazer er ulovlig i Norge, og du må ha en god grunn for å få pepperspray (f.eks. en voldelig stalker eller lignende). Det finnes selvforsvarsspray, da. Ok, da går jeg for den siste der. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei det gjør jeg ikke. Det hele ender bare i at dem går lei og slutter å henge her. Og jeg syns faktisk at vi kunne være litt hyggelig slik at folket blir værende... Så sant, så sant. Jenter er ikke objekter, og jeg kan vanskelig se for meg at de liker at gutter oppfører seg slikt mot dem, kun fordi de er jenter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 http://www.sikkerhetsbutikken.net/nettbuti.../5/vis_prod/102 Værsågod. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei det gjør jeg ikke. Det hele ender bare i at dem går lei og slutter å henge her. Og jeg syns faktisk at vi kunne være litt hyggelig slik at folket blir værende... Så du sier att hawte jenter ikke har lyst til å bli sjekket opp av en fjorten år gammel nerd, som sitter hjemme å spiller spill hele dagen, ikke går på skolen, kan ikke skrive, er feit , bruker lykke og sovepiller? http://www.sikkerhetsbutikken.net/nettbuti.../5/vis_prod/102Værsågod. Yay! Endelig blir jeg kvitt alle de creepy jentene som følger etter meg. Nei det gjør jeg ikke. Det hele ender bare i at dem går lei og slutter å henge her. Og jeg syns faktisk at vi kunne være litt hyggelig slik at folket blir værende... Så sant, så sant. Jenter er ikke objekter, og jeg kan vanskelig se for meg at de liker at gutter oppfører seg slikt mot dem, kun fordi de er jenter. Husker en bruker på diskusjon.no, som referte til alle jenter som ''den'' Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lolidude, du må få litt tro på deg selv! Ikke noe poeng i å syns at du selv er en dass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå