Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 "Død snø" er awsome! Skal du vere geek må du se enten SW eller lord of the rings. Død Snø er meh. Ringenes Herre er nerdepensum, og Star Wars er obligatorisk. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Får vel se den snart, da. Er det noen ordentlig handling/drama/historie, eller er det bare splatteti-splatt-splatt-splatt? EDIT: Død Snø, altså. Er en slags story inni der, men den er tynnere enn luft. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ungdomgjeng drar på ferie, ungdomsgjeng blir besøkt av en skeptisk fyr og ungdomsgjengen blir slaktet. Standard egentlig Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Men denne gangen ble jo også den skeptiske fyren slakta, så er litt utenom mainstream for det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Den skeptiske fyren blir slakta? Og hva med stakkars meg som får spoilet hele historien her...? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Du ser ikke død snø for storyen sin del, du gjør det for latteren Endret 12. juni 2009 av Vaine Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 humoren er jo genial! Men storyen er ikke oskar verdig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvem kan nevne en skrekkfilm fra de siste ti årene som har en story som er oscar-verdig? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) The Sixth Sense, nominert for 6 oscar så vidt jeg kan huske. Du må gjerne kalle det en thriller framfor en grøsser, men jeg finner alltid thrillere mer skumle enn grøssere Endret 12. juni 2009 av Vaine Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 quarentine, dawn of the dead og resident evil. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg fortalte en venninne om deg, og din uttalelse om at å se syke filmer på nettet styrker immunforsvaret. Hun sa at du måtte være gal. Pfft, det kalles å ta vare på sin egen helse, takk. Jeg er ikke helt sikker på om det er sant, det er sannsynligvis bullshit, men det fungerer som motivasjon når magen din sier stopp, men nysgjerrigheten tar overhånd^^ Teletubbiekid er en morder. Hvis noen er uenige med ham på forumet dreper han dem. ... hvorfor? Hvorfor akkurat meg? Hva har jeg gjort mot deg, iharal? SRS Dine uttalelser om syke videoer ga meg noen skumle vibber Men hey, du er sikkert grei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 quarentine, dawn of the dead og resident evil.Nå lurer jeg på om du kødder med meg. Hadde du sagt [rec] hadde jeg kanskje trodd deg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 den er jo nokså bra (storyen) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 den er jo nokså bra (storyen)Det er fremdeles [rec] sin historie. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvem kan nevne en skrekkfilm fra de siste ti årene som har en story som er oscar-verdig? Eden Lake og The Strangers, begge er filmer litt utenom det vanlige, men veldig skumle, ikke på den måten at du skvetter hele tiden, men skummel følelse hele tiden. Anbefaler begge, Eden Lake er nok den verste filmen jeg har sett når det kommer til skummel følelse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Synes the Strangers var et makkverk uten like. Jesus. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 noen som har sedd doomsday? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Synes the Strangers var et makkverk uten like. Jesus. Eden Lake er såfall bedre Er nok ikke så mange grøsser filmer med oscar-verdig historie Untatt Exorsisten da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ny SG-update. 2.-8. juni (noen er mindre SFW): Skjul 2. juni - Vampyrjakt med diverse jenter: 3. juni: 4. juni: 5. juni: 6. juni: 7. juni: 8. juni: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå