ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tør jeg spørre hvorfor du ikke har rota deg til å se dem enda? Tja, si det. Har vel bare aldri fått ut fingeren. @sfRoyal: Hvilke filmer prater vi om? Tipper vilt på de tre første... jeg mener siste. Eller noe sånt. De første som er lagd! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Alle seks filmen er verdt å se, i rekkefølgen 1-6 (obviously). 4-6 har awesome drama, 1-3 har awesome action og greit nok drama=) Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Stemmer det Shampoo, de andre eksisterer ikke i min verden ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Så, jeg ser nummer en (den fjerde som er lagd) først? Jeg lurte på om jeg skulle se nummer fire (dere skjønner) først, for å få "Star Wars feelingen" som alle andre SW-fans har. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Asså, hva er galt med greenscreen egentlig? :U Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hadde en syk, syk drøm i natt. Teletubbiekid er en morder. Hvis noen er uenige med ham på forumet dreper han dem. Nesumar og Bear^ har blitt drept. Jeg sa meg uenig med teletubbiekid og han er ute etter meg. Jeg kontakter Laland over LIVE og ber han hjelpe meg. Laland ditcher meg og teletubbiekid kommer på døra mi med våpen :unsure: Derfra husker jeg ikke alt men jeg syns å huske at Atsjonas døde og at jeg overlevde. Er drømmen et tegn, eller bare masse random shit? Endret 12. juni 2009 av iharal4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du vet aldri med teletubbiekid. Men siden du skrev her at du var uenig med tubbie, ville jeg gått i skjul. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror det er greit å se dem i 4 5 6 1 2 3 rekkefølge, ja. De tre siste (1 2 3) kan sees på som prequels, med bra action, og litt av forhistorien til de tre første (4 5 6). Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Pfft. Jeg har aldri drept noen i hele mitt liv! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg er seriøst ganske snill og grei. Faktisk. En gang i blandt. Uansett. Se SW1 først. Den har Darth Maul :3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg fortalte en venninne om deg, og din uttalelse om at å se syke filmer på nettet styrker immunforsvaret. Hun sa at du måtte være gal. Brb, skal handle. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Bah, 100% i Bully ser ut til å ta mye lenger tid enn jeg forventa -_- Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 "Død snø" er awsome! Skal du vere geek må du se enten SW eller lord of the rings. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg fortalte en venninne om deg, og din uttalelse om at å se syke filmer på nettet styrker immunforsvaret. Hun sa at du måtte være gal. Pfft, det kalles å ta vare på sin egen helse, takk. Jeg er ikke helt sikker på om det er sant, det er sannsynligvis bullshit, men det fungerer som motivasjon når magen din sier stopp, men nysgjerrigheten tar overhånd^^ Teletubbiekid er en morder. Hvis noen er uenige med ham på forumet dreper han dem. ... hvorfor? Hvorfor akkurat meg? Hva har jeg gjort mot deg, iharal? SRS Endret 12. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 200 wheelie med sykkelen er en sikker vinner. Av en eller grunn fikk jeg aldri achievement for å fullføre alle oppdragene. Det var litt merkelig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Å få high score i alle arcadespilla er boooo-ring. Og man må gjøre masse andre random ting, plukke 50 blomster, ta bilder av alle på skolen osv osv. Viste ikke om dette først, men må er jeg nødt til å ta den ferdig @: Mad gangster capone, leave private chat! Endret 12. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 "Død snø" er awsome! Skal du vere geek må du se enten SW eller lord of the rings. Roy bærer filmen ^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Får vel se den snart, da. Er det noen ordentlig handling/drama/historie, eller er det bare splatteti-splatt-splatt-splatt? EDIT: Død Snø, altså. Endret 12. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå