Essem Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 I kveld er jeg alene hjemme. Regner med at kommer en del på poker. Hmm, jeg har ikke shortcut til a med prikker over. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hmm kan jeg og bli med på poker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som vil midlertidig adoptere to vrange ti måneder gamle babyer? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hmm, jeg har ikke shortcut til a med prikker over. "¨^~" + a/e/o osv.. "`´" + a/e/o osv.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 No shit, Benny. Jeg prøvde å fremkalle déjà vu. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som vil midlertidig adoptere to vrange ti måneder gamle babyer? Får jeg lov til å leie dem ut til et cirkus mens jeg adopterer dem? Isåfall, ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Snorre's sirkus, nå med babyer! I'm in! ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Har spilt Prototype siden klokken ett i dag og kjenner jeg er rimelig lei av å spille, spørsmålet er bare hva jeg skal gjøre nå? Jeg er blakk, jeg er tom for røyk, det er middag snart og jeg orker ikke spille mer. Vel vel, jeg får vel sitte ved dataen da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg assosierer når dejavu (stavet slik) med the game. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Jeg har nå sett syv episoder av Buffy sesong 1, men nå ble tven tatt fra meg (vil ha mer) Endret 12. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg assosierer når dejavu (stavet slik) med the game. FFFFFFUUUUU! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Enten er det ruteren min som har blitt helt elendig til å sende ut trådløst nett, eller så er det PS3en som plutselig har blitt dårlig til å ta det imot. Jeg mister jo nettet på PS3en hvert 10. min! EDIT: Nei, nå tapte jeg THE GAME igjen.. Endret 12. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 You're welcome. 8D jeg skylder deg fremdeles SGs. Det er slitsomt å komme seg up to date med dette. : < Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hallo, forumfolk, jeg kommer til dere med et spørsmål: Jeg har alltid sett på meg selv som en skikkelig nerd, jeg spiller så godt som hver dag og var den første i klassen som lærte seg hvordan en scart kabel fungerer (:rolleyes:). Men jeg har aldri sett en Star Wars film. Gjør dette meg uverdig? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tør jeg spørre hvorfor du ikke har rota deg til å se dem enda? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei, det gjør deg ikke uverdig, men du har gått glipp av tre veldig bra filmer Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vant forresten filmen "Død Snø" fra skolens lotteri/kake/opptreden-dag i går. Er det noen god film? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (om mirrors edge 2) Trilogi ble sagt Fra det første spillet kom ut. (endret quote) Tror du blander med assassins creed. ME var aldri planlagt som noe annet enn det det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå