HerrGhost Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Yay, Mirrors Edge 2 er bekreftet. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hva med å ikke la ditt dårlige humør gå utover forumbrukere, Eplefe? Edit: Baconost og mørpølse er det beste man kan ha på brødskiva. :> Endret 12. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da skal jeg annonsere dagens selvmotsigelser! Download this song Don't download this song Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva med å ikke la ditt dårlige humør gå utover forumbrukere, Eplefe? Edit: Baconost og mørpølse er det beste man kan ha på brødskiva. :> Hva med å ikke anta at jeg er i dårlig humør? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tss. Dårlig humør eller ei, "tonen" øverst på siden er vel rimelig upassende uansett. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Yay, Mirrors Edge 2 er bekreftet. Wait what? Yay!!! Hvor leste du det? Endret 12. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tss. Dårlig humør eller ei, "tonen" øverst på siden er vel rimelig upassende uansett.Det kan jeg heller gå med på. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Da er vi enige da. =O) Endret 12. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Yay, Mirrors Edge 2 er bekreftet. Wait what? Yay!!! Hvor leste du det? Fant det på thesixthaxis, som fant det her: http://www.videogamer.com/news/ea_confirms...r_s_edge_2.html Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Haha, genialt! Uten å ha sjekket - er det ImprovEverywhere? Lurer på det selv, vet ikke... Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Edit: God dag forumfolk. Jeg har vært en tur innom legen. Før det fikk jeg tilbake mattetentamen (5-, en grei karakter) og jeg fikk vite at jeg kommer opp i engelsk muntlig. Det er forsåvidt ganske digg. Jeg føler meg ikke så alt for bra, så jeg tar en liten lur (med Yiruma i bakgrunnen.) Jeg føler også veldig for å kjøpe prototype, og jeg kommer nok til å se på det når det går litt ned i pris. Endret 12. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Flere en meg som hater å lese den samme setningen to ganger fra to personer som snakker om déjà vu mens de hører på stemmen til roboten i Portal? Det var FÆLT! Fikk frysninger.. Skjul é = "Ctrl" og "\" + ea = "Ctrl" og "\" + a Endret 12. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Yay, Mirrors Edge 2 er bekreftet. Wait what? Yay!!! Hvor leste du det? Fant det på thesixthaxis, som fant det her: http://www.videogamer.com/news/ea_confirms...r_s_edge_2.html w0000000t! Har enda ikkje blir ferdig med det føyrste, men eg kan vel bli glad fordet Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Eg hater det ikkje... Eg har følt meg heilt utbrent dei siste dagane, har også hatt smertar Smertestillande hjelper ikkje mykje, og har hatt to veldig lite produktive dagar. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Får vel koble fra kjeksboksen før jeg tar en tur opp til Erik. Stakaren's dvd-drev er litt bitter på ham :-/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg var bekymret en stund for at HD min ikke var helt venn med meg i dag! Men den kome seg etter 4 restarts og nå funker den faktisk ganske så bra! Endret 12. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg dør Yay, Mirrors Edge 2 er bekreftet. Wait what? Yay!!! Hvor leste du det? Fant det på thesixthaxis, som fant det her: http://www.videogamer.com/news/ea_confirms...r_s_edge_2.html w0000000t! Har enda ikkje blir ferdig med det føyrste, men eg kan vel bli glad fordet Kult det, men de har jo alltid sagt att det er en triologi Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fra det første spillet kom ut. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ok. men er jo greit å få bekreftet at det ikke er tatt av finnanskrisa Endret 12. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå