Bloodlines Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har prøvd å se på det, men ender opp med å høre på Scar Symmetry for å gleme det Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da er hjemme fra skolen. Idag blir det iharal4 & HCG vs. Snorre og ShampooMacTavish. Hvis det er noe som er morsomt så er det dette. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har heller ikke blitt til å se Fanthomas. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 og deeeeer var jeg tilbake fra snadderkiosken med en tangenburger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ha noe imot å se på Fanthomas? Er det noe å ha noe imot? En utmerket parodi på Jan Thomas, morsom humor og et spektakulært farge -og fantasispektrum gjør det til en av de mer vellykede nett-tv seriene på lenge. Håper skaperne av Fanthomas fortsetter med mer etter de ti episodene, om ikke mer av samme serie så iallefall noe. Oh, and btw: Prototype ifølge Gamer.no sin anmeldelse er "Fett", noe som er en kraftig underdrivelse. Det er spillenes svar på Chuck norris. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tester ut iPhone OS 3.0. iPhone just got better! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Må vel vurdere det enda mer nå Ha noe imot å se på Fanthomas? Er det noe å ha noe imot? En utmerket parodi på Jan Thomas, morsom humor og et spektakulært farge -og fantasispektrum gjør det til en av de mer vellykede nett-tv seriene på lenge. Håper skaperne av Fanthomas fortsetter med mer etter de ti episodene, om ikke mer av samme serie så iallefall noe. Oh, and btw: Prototype ifølge Gamer.no sin anmeldelse er "Fett", noe som er en kraftig underdrivelse. Det er spillenes svar på Chuck norris. Har ikke noe i mot det, har liksom aldri fått trykket meg innpå det på en måte. Må skjerpe meg. Endret 12. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har akkurat spist den fantastiske hamburgeren og feirer det hele med å ta en snus! Alltid digg etter et endt godt måltid Ellers så surfer jeg på ebaumsworld. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 @Laland: And it will get better. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ellers så surfer jeg på ebaumsworld. Oi, der har du et spøkelse fra fortiden. Var der mye før i tiden. Hadde helt glemt den siden. haha, elsker soundboardene de har der: Ozzy på telefonen: http://www.ebaumsworld.com/audio/play/1235/ Endret 12. juni 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ellers så surfer jeg på ebaumsworld. Oi, der har du et spøkelse fra fortiden. Var der mye før i tiden. Hadde helt glemt den siden. Fylket har sperret break.com på gjestenettet (som jeg må bruke siden jeg bruker en pc fra en annen skole) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vanskelig å unngå å se det bildet av han med høl i hodet mens jeg ser på siste episoden av fanthomas nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 http://www.break.com/index/reporter-dunks-...es-him-cry.html Jeg skal bli som ham. Akkurat idag, så er det helten min. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 http://open.spotify.com/user/HardC0re/play...TAflAhyhuKanjMU Min eneste Spotify-liste laget helt av meg selv. Med 3 sanger. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Beste videoen på en del dager i LOL'ed IRL. HAMMER PANTS DANCERS CRASH TIGHT PANTS HIPSTER STORE Endret 12. juni 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Haha, genialt! Uten å ha sjekket - er det ImprovEverywhere? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 FY FAEN Prototype er bra!! og jeg er tilbake fra kanoturen. Det var gøy, koselig, og gøy. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Spillt TF2 med Martini leeenge Meat Loaf - http://open.spotify.com/track/4UrgDocbHywDZv2f3mBhCq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå