Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha noe imot å se på Fanthomas? Er det noe å ha noe imot? En utmerket parodi på Jan Thomas, morsom humor og et spektakulært farge -og fantasispektrum gjør det til en av de mer vellykede nett-tv seriene på lenge. Håper skaperne av Fanthomas fortsetter med mer etter de ti episodene, om ikke mer av samme serie så iallefall noe.

Oh, and btw: Prototype ifølge Gamer.no sin anmeldelse er "Fett", noe som er en kraftig underdrivelse. Det er spillenes svar på Chuck norris.

Lenke til kommentar

Må vel vurdere det enda mer nå :)

Ha noe imot å se på Fanthomas? Er det noe å ha noe imot? En utmerket parodi på Jan Thomas, morsom humor og et spektakulært farge -og fantasispektrum gjør det til en av de mer vellykede nett-tv seriene på lenge. Håper skaperne av Fanthomas fortsetter med mer etter de ti episodene, om ikke mer av samme serie så iallefall noe.

Oh, and btw: Prototype ifølge Gamer.no sin anmeldelse er "Fett", noe som er en kraftig underdrivelse. Det er spillenes svar på Chuck norris.

Har ikke noe i mot det, har liksom aldri fått trykket meg innpå det på en måte. Må skjerpe meg.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Ellers så surfer jeg på ebaumsworld.

Oi, der har du et spøkelse fra fortiden. Var der mye før i tiden. Hadde helt glemt den siden.

Fylket har sperret break.com på gjestenettet (som jeg må bruke siden jeg bruker en pc fra en annen skole)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...