Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan fortelle deg (har både høner, ender, fisker og katter) utifra erfaring at fugler og fisker er utrolig koselige dyr, og er minst like fine kjæledyr som hunder eller katter, selv om du ikke alltid har like mye nærkontakt med fugler og fisker som med katter (det gjelder ikke endene.)

Koselig å bli dreti på og O_o (fleste fugler gjør det regelmessig).

Lenke til kommentar
God aften! Endelig ferdig på jobb for i dag! Har vært en heftig uke i grunn! Endte på 57,5 timer på 4 dager :)

Tør jeg spørre hvorfor du finner 14 timer pr dag faktisk verd bryet? Bra tillegg?

Hva gjør du?

Jobber som kokk på en nyoppstarta restaurant. Får ikke noen tillegg som jeg vet om nei. men har betalt pr time så jeg klarer meg. Vel om man har et ønske om å bli god i dette yrket så må man satse litt og ofre litt! Jeg syns det er kjempe gøy å jobbe med det jeg gjør selvom dagene blir litt lange. Slik som i går så traff jeg på eieren av Braastad cognac Allså Braastad selv!

I dag snakka jeg tre ord med kritian valen og så på prøvespillinga til postgirobygget. (tv Norge har Personal fest eller noe sånt...)

Utover dette så er det ikke en jobb men en livsstil!

Lenke til kommentar
Fugler og fisk er ikke kjæledyr, like spennende som planter, jo.

Du er vel ekspert på området, eller?

Jeg kan fortelle deg (har både høner, ender, fisker og katter) utifra erfaring at fugler og fisker er utrolig koselige dyr, og er minst like fine kjæledyr som hunder eller katter, selv om du ikke alltid har like mye nærkontakt med fugler og fisker som med katter (det gjelder ikke endene.)

Har ikke kalt meg selv ekspert, bare ytret min spøkefulle mening. Hvis en person liker kjæledyret sitt synes jeg det er flott, liker alle slags dyr selv, og har fortsatt en liten drømmer i meg som vil bli dyrlege når jeg blir voksen. Du må ikke ta deg så nær av ting, spesielt ikke av ting som blir skrevet på internett :p

Lenke til kommentar

Det har ikke noe med å tørre å gjøre, det handler om nytten ved det. Om jeg får ett innlegg fjernet og en warn for å poste ett bilde jeg i utgangspunktet ikke føler noen trang for å poste gidder jeg jo ikke poste det :p

Jeg beviste jo forrige gang at jeg turte *supertøff*

Så såvidt en video her om dagen av en dame som tråkket ihjel en kattunge. Syke folk.

Om det var en dame med høyhelte sko så var det det jeg postet ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...