Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier ikke mørke ting er emo, men den tegningen, med en stakkars lita dukke med voodo-munn, langt, svart hår og kølsvarte øyne minte meg om slikt som dette.

Jeg syns forsovet tegningen var kul jeg og, men begynte å lure litt.

Emopiker kan være skikkelig søte^^ (jeg sikter ikke til søstra di, bare så det er klart!11 srs)

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
:lol: Så det er det dere har diskutert i dag.

Pfft. Jeg syntes bare at det var ganske viktig å få fram;)

Hvis lolidude er 13, så må jo lillesøstra hans være sånn... 10 elns O_O

Hahhaa, indeed^^ Men for en som ikke har peiling på hva faen Emily The Strange er, så ser du noen likheter, ikkesant?

Nnnnnnnnhtja. Men jeg føler ikke for å spy når jeg ser tegningen til søstra mi.

Neeeei, men det er sannsynligvis fordi det er søstra di som har laget den^^

@Thappaz: jeg skulle gjerne vært med, men har eksamen i alle tre mediefagene samtidig imorra. Fuck, burde egentlig lagt meg allerede...

Lenke til kommentar

JAAAA! Endelig ferdig med det forjævlige mappeprosjektet i samfunnsfag! Nå skal jeg ikke tenke en eneste liten stygg tanke til om noen av verdenskrigene før vi skal til Polen i høst!

God natt forumfolk! Det er virkelig tid for å stikke til køys for meg nå. Sov godt og drøm søte drømmer om små emo Emily-dukker og kunsteriske lillesøstre!

Edit: Det var kombi-prosjekt. WW1, WW2 og ideologiene rundt disse to krigene (ideologikapitlet var forsåvidt ganske greit, men nå er det bare jeg og læreren som har noen som helst politiske meninger i klassen, så det blir ikke så mye diskusjon...)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...