Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HCG, er du klar over hvor mange mennesker 50 000 er? Du har levd i kanskje 4000 dager, og kanskje vært aktiv på internett i toppen 1000 dager. 50 000 del på 1000 = 50. Altså påstår du at du prater med over 50 forskjellige brukere hver eneste dag (ALDRI den samme), noe jeg tviler sterkt på at du gjør.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

50.000 HCG. Sett deg foran en klokke som lager tikkelyd, tell oppover samtidig med klokka. Da får du merke hvor jævlig mang 50.000 brukere er, og hvor vanskelig det er å tro på sånne overdrivelser. Og var mange "diskusjoner" har man på nettby, facebook og alle sånne chattesider? Det ikke mye sammenlignet med innlegg og diskisjon.no

Lenke til kommentar

Har du vært aktiv på internett siden du var 6-7 år gammel? Mulig at du tittet innom 123spill og slikt, men tviler fortsatt på at du pratet med 15 folk eller mer hver eneste dag siden du var 6 og et halvt år gammel. Det tar dessuten flere dager før du kan gjenkjenne en bruker skikkelig. Det er greit, du overdrev, jeg kritiserer deg ikke. Bare innse at du ikke har møtt og kjent så mange brukere på internett. Jeg selv har vært på internett i mange, mange år, og jeg har under 500 personer som jeg ærlig kan si at jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Jeg skrev at jeg innså at jeg overdrev. I samme innlegget skrev jeg:

''Jeg har iallefall, i det minste, sett 10.000 brukere. Tror de fleste her også har det.''

Så kom du med den klokka igjen.

Tenk, YouTube-videoer, Facebook, Nettby, Innlegg.no, Diskusjon.no, Twitter, Komplett.no (brukeranmeldelser), Spillmagasinet.no, Nettnerd.com og MegaVideo.com. + Sykt mange nyhetsider. IGN, GameSpot, Dagbladet, ITavisen, Kotaku osv.

Så er det mange nettsider som Smooth Few F1lms. De lager videoer. De har mange kommentarer på videoene sine.

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...