Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kan ikke dere bare slutta med å kalle Laland for gud, mester, konge etc..? Det er bare teit smisking.

The game.

Lenke til kommentar
Taco er skammelig godt. Spiste meg såpass mett at jeg fremdeles sitter å vugger frem og tilbake på min flaut lille vom.

Jeg hadde og taco!

We are, like, the coolest people everest!

Jeg har vondt i hodet i dag, jeg suger i Call of Duty 4 i dag, jeg har ikke røyk i dag, jeg er blakk i dag, jeg er trøtt i dag. Jeg har en bestemor på besøk i dag som varter meg opp med is, kake og alt for mye kjærlighet. Livet er godt.

Lenke til kommentar
Kan ikke dere bare slutta med å kalle Laland for gud, mester, konge etc..? Det er bare teit smisking.

Det er bare å smiske alt dere vil alle sammen, jeg tar ikke noe hensyn til brukernavn når det gjelder moderering. :-)

The game.

Det var litt unødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
@Atsjonas: Jeg vil bare få sagt det. Han er en av de beste brukerene jeg noen gang har møtt!

''TYPEWRITER is the longest word that can be made using the letters only on one row of the keyboard.''

And again.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Trykk F5 hvis du bruker det som brush, og vri på angle. Hvis du ikke bruker brush, trykker du ctrl-t etter at du har laget den, og vrir den.

Lenke til kommentar
@Atsjonas: Jeg vil bare få sagt det. Han er en av de beste brukerene jeg noen gang har møtt!

Du er 11 år. Du har ikke møtt så mange brukere.

(No disrespect mot Laland)

Der kan jeg si deg en ting; du tar feil. Jeg har møtt minst 200.000 brukere. På Nettby.no, Twitter.com, Facebook.com, Innlegg.no, Diskusjon.no, PSForum.no, Spillmagasinet.no og Nettnerd.com.

Tilsammen er det vel en milliard brukere.

Lenke til kommentar

Og du har møtt alle sammen? Diskutert md alle sammen? Fulgt dem over den perioden det tar for å se om brukeren er noe tess? Og dette har du gjort på tilsammen en milliard brukere?

Utover det så tror jeg du overvurderer hvor mange medlemmer det er på slike sider.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei. Men jeg sier at det er tilsammen har de en milliard brukere. 200.000 brukere var kanskje litt å overdrive. La oss si 50.000. Jeg har diskutert med utroooooolig mange brukere. Vet ikke hva mer jeg kan skrive. Du sa jeg ikke har møtt mange brukere. Jeg kan love deg; jeg har møtt sykt mange folk. Og syke folk, selvsagt.

End of discussion.

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...