Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rec var som en dårlig version a quarentine. så de som ikke har sedd noen av delene bare se quarentine.

De fleste andre sier nøyaktig det motsatte, og med tanke på hvor begredelige remakes pleier å være i forhold til det opprinnelige verket ... Neh. Tror ikke jeg hører på deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Taco er skammelig godt. Spiste meg såpass mett at jeg fremdeles sitter å vugger frem og tilbake på min flaut lille vom.

Jeg hadde og taco!

Lenke til kommentar
rec var som en dårlig version a quarentine. så de som ikke har sedd noen av delene bare se quarentine.

De fleste andre sier nøyaktig det motsatte, og med tanke på hvor begredelige remakes pleier å være i forhold til det opprinnelige verket ... Neh. Tror ikke jeg hører på deg.

noen remakes er jo bra. Og jeg har sedd begge og derfor så tells faktisk min stemme^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeje det sier dem alle. Bare ikke kom senere og si at du vant, selv om du tapte. Akkurat iharal3 gjør.

Edit: Hvis du taper selvfølgelig

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg kan med stor sikkerhet si at jeg frykter edderkopper mer enn døden selv. Jeg takler ikke tanken på edderkopper i nærheten av, eller på meg. Nei. Jeg holder meg godt unna dem. Døden derimot, den kommer når de kommer og er ikke noe jeg har kontroll over. Så hvorfor frykte den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...