Gal_ape Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 God morgen folkens! Judgementday is here: skal presentere eksamensoppgaven min kl 12:45 *spent* I hvilket fag? Media! Eller rettere sagt lyd P: kunne komme opp i enten det eller video. Glad for at det ble lyd og ikke video. Fikk man det ble man tvunget til å jobbe to og to, samt at det er så mye mer man kan si om selve faget rent teknisk + innholdsmessig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 iPhone og Edge dekning er ikke drømme-scenario, men det fungerer^^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ack, hvor vanskelig er det for 2.klassinger å skjønne at man faktisk skal være stille når man er i et skolebibliotek? Noen jobber faktisk med eksamen her -_- Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 God morgen. Skal til Oslo i dag å se på noen greier på arkitekt høyskolen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dæven, detter jo av stolen med disse flyalarmene. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haha, flyalarm her og. Syntes de er litt lave :/ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva er det egentlig som skjer? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) De tester ut flyalarmene. Edit: Russland invaderer oss. Endret 10. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tror jeg sitter rett ved siden av en. Alltid gøy når de skal teste det ut uten at jeg har fått vite om det Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skuffende flyalarm Brannalarmen på skolen er jo mye høyere. Uansett, god dag forumfolk. Jeg er en glad error i dag, siden jeg fikk 5/6 på Norsktentamen og 6'er på engelsktentamen Nå gjenstår det bare å få tilbake mattetentamen og levere samfunnsfagprosjektet :o Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer det er jo to svært så respektable karrakterer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Takk takk Forresten RoR - I have a dream *host hark* Edit: *Danse Danse* Endret 10. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er gode karakterer ja. Vet ikke helt hva som skjedde når jeg begynte på andre år i VGS, droppet rundt en karakter ned i alle fag :o Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det har jeg også Error. http://www.youtube.com/watch?v=gZLvSnr6s50...feature=related Men jeg tror jeg skjønte hva du mente, og jeg deler den drømmen. Gormers det er helt normalt å gå ned ca en karrakter på VGS. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nja, droppet ikke mye ned første år på vgs. Nå ligger vel jeg på rundt 3,7 elno. ^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg gikk ned ca 1,5 karrakter i løpet av VGS. Snittet mitt ut av 3 året var ca 4,2. Men så hadde jeg veldig strenge lærere også. Blandt annet en mattelærer som hver eneste dag klaget over det lave nivået på grunnskolen (og VGS) i Norge. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Høres kjipt ut.. Likevel tror jeg ikke jeg kommer til å gå ned så mye i Norsk og Samfunnsfag siden jeg nå har en utrolig streng lærer, og, jeg kan ikke bli så mye bedre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mattelæreren var egentlig ikke så kjip, læreren vi hadde i Samfunnsfag og Historie derimot var forferdelig, jeg skylder mestparten av nedgangen på ham. Han hadde en tåpelig måte å udervise og å rette prøver på. Nei kanskje du ikke blir å gå så mye ned, men det skal sies at på VGS flyttes fokuset helt over på innhold i stedet for rettskrivning, for det forventes at du kan fra før. Sånn var det for meg i alle fall. Og det tapte jeg litt på, det var liksom ingen av norskstil oppgavene som engasjerte meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg fikk 5 på praktisk eksamen i overflateteknikk (maling). Veldig fornøyd, men samtidig litt skuffet over meg selv også. Fikk jo 6 på tentamen hvor oppgaven var mer eller mindre identisk. Uansett så kan jeg ikke klage på en femmer. Det blir som å klage på god lønn - og sånt driver jeg ikke med. Fant også ut at man ikke får stipend i Juni (why the fuck/hell not?!) så jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal betale for den softgunnen som er på vei allerede. Jaja, det order seg nok. Er ikke snakk om mer enn en tusenlapp, og det kan man fort jobbe opp. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skal på telttur med klassen. Baibai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå