Kiro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Den dukker opp hvis du bytter til engelsk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ah så idiotisk. Hva skal jeg gjøre med alle mine norske innlegg da? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 I still can't find it, do I have to write in english for long? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har allerede "rapportert" det, så jeg håper de kommer til å fikse det snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 The Game God natt, forumtroll. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ble til at jeg satt på Being John Malkovich, aldri sett den før. Så lang tenker jeg, WTF? Etasje 7 1/2? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg lurer på om jeg bare skal droppe å sove i natt, slik at jeg får mer tid til å øve. Skal opp ganske tidlig uansett, så hva gjør vel fem timer? Dette trenger kanskje litt mer vurdering, men tiden kommer godt med. Endret 9. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 The Game God natt, forumtroll. Nå som jeg hadde vunnet i nesten én hel time.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har faktisk vært våken gjennom flere netter nå, men av en helt annen grunn en du har Ehtram. Jeg har holdt meg våken for å se det vakre lyset når sola står opp igjen kl 3 på natten (selv om den egentlig ikke går ned her oppe nå). Det har vært verdt det synes jeg da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Penumbra er lett.Å kjøre altså. Klarte ikke spille mer enn 20 minutter ut i spillet. Fy faen så skummelt :_: Ja, forveklsa det med Cryostasis.^^ Ble veldig glad nå som jeg merket at jeg kunne kjøre spillet helt flott (og at det ser flott ut selv om man kjører 800*600 old school ). Virka som et veldig bra spill og, men har ikke kommet til et sted der det virkelig har skjedd noe enda. edit: Og ja, det var skummelt. Var glad for å merke at jeg faktisk ikke er en helt død person inni meg, siden svært få spill kan skremme meg nå til dags. Endret 9. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Forandring i planene. Tar heller to/tre timer på puten, og kaller det en middagslur. Endret 9. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ,,,,,,,,,,,,,her, backstabber. Du kan få noen kommaer av meg. HAN KAN FÅ NOEN STORE BOKSTAVER AV MEG. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg lurer på om jeg bare skal droppe å sove i natt, slik at jeg får mer tid til å øve. Skal opp ganske tidlig uansett, så hva gjør vel fem timer? Dette trenger kanskje litt mer vurdering, men tiden kommer godt med. Var en fyr i min brors klasse som forsov seg til en allmenneksamen i forrige uke pluss en tentamen. Det er snakk om siste året hvor alt teller som bare juling Litt morsomt at han strøk på eksamen i dag x) Jeg ville lagt meg (helst for 1-2 timer siden) hadde jeg vært deg, men hey, klarer du det får du cred Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ferdig med Ctrl+Alt+Delete vol 1, DMZ vol 1 og Superman: Red son nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg hopper til sengs nå, natta. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg elsker mitt nye brukernavn <3 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Får ikke sove. Irriterer meg. De siste dagene har jeg brukt en eller to timer på å sovne. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Da var jeg nesten oppe igjen, god morgen folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå