Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å ta opp Cloverfield diskusjonen må jeg si meg enig i Backstabber. Har fortrengt det meste av filmen og jeg har ikke lyst til å huske for mye.

Likevel er det mulig at jeg ikke er den som skal dømme filmen siden jeg skrudde av før jeg nådde slutten, og siden jeg HATET at alt var filmet med et håndkamera. Sistnevnte gjorde meg så grundig irritert at jeg såvidt klarte å følge med på den middelmådige historien, og var til sjuende og sist det som fikk meg til å skru av.

Det skal godt gjøres å sette seg til å se på en film og like den, når tingen du hater er hovepunktet i filmen som gjør den så original og god, en ting som tydelig ble vist i trailere.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
liker godt filmer med hånd kamra. feks qurentine var fantastisk :) cloverfield on the other hand...

Du mislikte den av andre grunner enn filminga og da.

Querentine (quarantine?) har jeg aldri hørt om. Gjetter vel på at det er en eller annen slags horrorfilm eller thriller.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
liker godt filmer med hånd kamra. feks qurentine var fantastisk :) cloverfield on the other hand...

Du mislikte den av andre grunner enn filminga og da.

Querentine (quarantine?) har jeg aldri hørt om. Gjetter vel på at det er en eller annen slags horrorfilm eller thriller.

leif der ja. og ja det er en zombie film men annbefales på det sterkeste. Der dreper faktisk kamramannen en zombie med kamraet xD er ikke zombier da men mennesker med rabies.

Lenke til kommentar
Quarantine er den amerikanske remaken av [Rec], en sykt spennende, skummel og intens POV-film fra Spania.

Quarantine ser og høres retarded ut. Greia med Rec er at du får vite svært lite av bakgrunnshistorien for hva som skjer, bortsett fra en haug med hint mot slutten. Hvis det er riktig at Quarantine sier at "zombiene" er mennesker med rabies så ja... egentlig har vi spoilet alt for mye i denne tråden allerede. Det eneste jeg visste om Rec før jeg så den var at den var skummel og fra Spania. Fy faen så skremt jeg ble :|

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Så en trailer av quarantine nå. Ble ikke særlig imponert, men ser ut som en film som er verdt å sjekke ut. Om enn bare pga søstera (kona) til Dexter som virka som hun kunne bli litt irriterende i lengden i filmen, og å se hvordan en whicher fra L4d ser ut i real life.

Rec har jeg hørt om (i forkant av Cloverfiled), og stemningen virker litt mer creepy imo.

Lenke til kommentar
Så en trailer av quarantine nå. Ble ikke særlig imponert, men ser ut som en film som er verdt å sjekke ut. Om enn bare pga søstera (kona) til Dexter som virka som hun kunne bli litt irriterende i lengden i filmen, og å se hvordan en whicher fra L4d ser ut i real life.

irriterende som faen. kvinnfolket hyler så det skjærer i ørene. hadde fortrengt henne laaangt bak i hukommelsen. dro ned hele filmen litt.

Lenke til kommentar
For å ta opp Cloverfield diskusjonen må jeg si meg enig i Backstabber. Har fortrengt det meste av filmen og jeg har ikke lyst til å huske for mye.

Likevel er det mulig at jeg ikke er den som skal dømme filmen siden jeg skrudde av før jeg nådde slutten, og siden jeg HATET at alt var filmet med et håndkamera. Sistnevnte gjorde meg så grundig irritert at jeg såvidt klarte å følge med på den middelmådige historien, og var til sjuende og sist det som fikk meg til å skru av.

Det skal godt gjøres å sette seg til å se på en film og like den, når tingen du hater er hovepunktet i filmen som gjør den så original og god, en ting som tydelig ble vist i trailere.

Det var også derfor jeg skrev at det er mulig at jeg ikke er den som skal dømme filmen. Jeg pleier heller ikke å se trailere til filmer, siden de skjeldent gir et godt syn på filmen (som oftest bare masse actionorgie.)

Lenke til kommentar
Må da være lov å ta seg noen friheter i en spammetråd som dette da, geez.

Tror du har missforstått litt da. Dette er ikke en spammetråd, men en tråd for generell og løs diskusjon/prat. Man kan med andre ord snakke om løst og fast her, enten det er religion, hva man har gjort i løpet av dagen eller noe annet. Man har derimot ikke lov til å spamme. Enkelt og greit. Hvis jeg ser spaminnlegg, eller slike innlegg rapporteres blir det gjort kort prosess på dem (med andre ord, de fjernes). Hvis jeg har reagert på et innlegg, men ikke et annet , så er det fordi jeg ikke så det andre innlegget (isåfall, rapporter!) eller fordi jeg ikke vurderte det som et like seriøst brudd. Iallfall. Innlegg dere mener bryter med retningslinjene, som ikke er blitt moderert, kan dere rapportere. Om en moderator har moderert bare deler av en serie med innlegg som bryter med retningslinjene kan dere sende den aktuelle moderator en PM.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...