Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kjenner jeg at nervene begynner å komme for morgen dagen. Må virkelig bli ferdig med presentasjonen snart, problemet er bare at denne pausen kanskje har vart litt for lenge nå. :unsure:

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Et innlegg som brøt med retningslinjene er fjernet:

Forumet har følgende tillatte skriftspråk; norsk (bokmål og nynorsk), engelsk, dansk og svensk. SMS-språk og leet-speak er ikke tillatte skriftspråk og skal ikke forekomme på forumet.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Sto utenfor Koengen isted og hørte på Bruce. Må si jeg er misunnelige på de som står på innsiden.

Hehe. Ser du følger eksempelet til meg og GhostViper i signaturen Bloodlines. Nice. ^_^

Nei, nå er det på tide å trekke seg tilbake til bøkene igjen, slik at dette endelig kan bli overstått.

Yay, jeg har en "companion". :D

Lykke til i morgen :)

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Et innlegg som brøt med retningslinjene er fjernet:

Forumet har følgende tillatte skriftspråk; norsk (bokmål og nynorsk), engelsk, dansk og svensk. SMS-språk og leet-speak er ikke tillatte skriftspråk og skal ikke forekomme på forumet.

Snorre :)

Men dette er er helt greit? :huh:

I HAS EVOLVED!!!!!!!!!!11
Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

For å ta opp Cloverfield diskusjonen må jeg si meg enig i Backstabber. Har fortrengt det meste av filmen og jeg har ikke lyst til å huske for mye.

Likevel er det mulig at jeg ikke er den som skal dømme filmen siden jeg skrudde av før jeg nådde slutten, og siden jeg HATET at alt var filmet med et håndkamera. Sistnevnte gjorde meg så grundig irritert at jeg såvidt klarte å følge med på den middelmådige historien, og var til sjuende og sist det som fikk meg til å skru av.

Nok om (det jeg synes er) dårlige filmer. Jeg har nettopp kommet hjem fra Rybak-konsert (den var her på Nesodden.) Stemningen var fantastisk (var regnet at maks 2000 personer skulle komme, og jeg tror det totalt ble nesten 5000 :o) og utstrålingen var på topp!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Dette er ingen spamme tråd, det er en generell chatte tråd, there's a difference!

Lykke til i morgen :)

Takk for det, trenger det virkelig. :)

Of course. Måtte jo oppdatere signaturen litt ^_^

hehe. Venter bare på at Atsjonas skal komme med Micky, K9 eller bare the Tin Dog. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...