Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Soldier i Team Fortress 2. Og hans syn på kryssord:

This is the problem with today's youth, if you ask me. Spending all their time devising clever boxy word puzzles instead of doing something constructive, like pushups, or jumping on a live grenade, or sitting in a foxhole cradling a man in your arms and watching the blood run out of him and the life drain from his eyes, or sit-ups.

Lenke til kommentar
prøver dere å si at den var bra??? Hun fikk et armeringsjern trødd gjennom bryste og hun overlevde og kresja med helikopter fra ca. 500m høyde o.O i tilleg så sluttet den for brått og dårlig.

Drit i logikken da, ffs. Det er en actionfilm. Action... ACTION. Smak på det ordet. Hva forteller det deg? At du kan forvente en film med logikk og en myk, avslappende slutt eller FUCK YEAH MONSTERS N XPLOSNIONS ROCKETLAUNCHERS BUGZ EATIN BRAINZ?

@tubbie: Javel? Jeg leser masse bøker, men digget Cloverfield.

Da er du et godt menneske.

Lenke til kommentar
I helga skal jeg kjøpe meg et råskinn av en pc.

I mellomtiden skal jeg kose meg med Burnout Paradise Ultimate Box jeg kjøpte brukt i går. Ganske greit spill for en som ikke interesserer seg stort for biler!

Så det blir TF2 i helgen?

Jeg har også lyst på en rå PC, men har bare 7000 kr og ikke god Skjerm, Hodetelefon,Mus,Keyboard og alt annet tilbehør.

Lenke til kommentar

ok men selv action filmer kan koste på seg en slutt ikke bare kutte når spenningen er på sitt beste! ville feks. vert en bedre slutt om de faktisk bre sprengt til helvete av USA, men bare kutte det når de er i tunnelen blir for dumt.

Lenke til kommentar
ok men selv action filmer kan koste på seg en slutt ikke bare kutte når spenningen er på sitt beste! ville feks. vert en bedre slutt om de faktisk bre sprengt til helvete av USA, men bare kutte det når de er i tunnelen blir for dumt.

De ble sprengt til helvete av USA...

Noe helt annet:

Lenke til kommentar

De ble sprengt til helvete av USA...

Skjul
Noe helt annet:

Latteren på slutten frika meg ut :mellow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...