Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ikke da deg nær av hva andre synes om han :p Uansett så synes jeg Prinsen (høres fruity ut to begin with) prøvde ALT for hardt i Warrior Within. Han var mye råere som den syteungen han var i det første i serien, og mer underholdende i nye PoP enn han noensinne var i warrior within.

 

Var et øyeblikk i første boss jeg ble litt oh snap når han klarte å kalle noen for en bitch, men etter det ble alt bare døvt, med repeterende bruk av setninger med skjeldne fremmedord.

 

Og ja sephiroth og resten av crewet fra FF serien, er ikke vits å si noe der :p Final Fantasy Advent Children, herregud sier jeg bare.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Selvfølgelig tar jeg meg nær av at Eplefe sammenligner den kjære, mørke og mystiske prinsen min med en jævla emokid >=(

 

Nei egentlig ikke;p Men prøvde prinsen i WW for hardt? Du må bare ikke ta han seriøst. Da blir det awesome med en gang, I tell you! Prinsen i det nye Pop minte meg om Nathan Drake, som irriterer ballene av meg. Mistenker de har samme voice actor:U

 

Hvordan man kan være bad ass og shemale er beyond me...

"I AM TRULY EV0LZ! NO BODY LIKES ME AND I HAVE LONG, SILVERY HAIR! I WILL BEGON THY MISTRESS AND THY EMPEROR OF DARKNESS WILL VEIL INTO THE HORROR OF GHARWL"

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jaja, ingen tvil om at Sephiroth er badass med sine kjente sitater ;) Husker jeg spilte FF7 som liten og ikke forstod en dritt av historien, men han ooste bad guy da og.

 

Hvis prinsen skulle ha vært badass så skulle han bare brølt fuck you eller noe sånt hver gang han åpnet kjeften :p Ikke sagt sint "you will pay for this transgression"

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Æsj. Virkelig? Han var stemmeskuespiller i goldeneye og?

 

Så akkurat cloverfield og FY FAEN den sugde hardt! slutten var så dårli at jeg nesten ble lei meg.

Ble nesten lei meg over at du kommer her og sier Cloverfield er dårlig. Takk for at du ødela dagen min :angry:

 

Ja ekte person, men var vel sikkert litt høy...

 

Her er forresten noen dype ord:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...