Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Nå kommer et skryte innlegg fra han og - vent og se.

Se litt lenger ne i innlegget.

 

Haha, vedder på att Ehtram, Atsjonas og GosthViper vil att vi skal arrangere en sånn begravelse for dem, når de dør ^_^

http://www.geekologie.com/2009/06/rip_dr_w..._has_themed.php

Gammelt nytt :)

 

Ser jeg har blitt diskutert heftig i det siste her ja. Vel, legender/mesterer/guder er jo ofte diskusjonsemner så det er vel bare greit ^_^

Se lenger opp i innlegget.

Lenke til kommentar
Jeg har det på Xbox :) Og jeg mener "den nye gayshiten".

Ikkeno gåseøyne her takk! I forhold til Warrior Within og oppfølgeren som jeg ikke husker navnet på så er det nye Pop veldig, veldig fruity.

 

@nakenyoga for menn: iiish

 

Å kritisere nye PoP for å være fruity - ok. Å påstå at Emowarrior Within er et bedre alternativ.. Fnis.

 

- Zealuu, forresten.

Lenke til kommentar
Nå kommer et skryte innlegg fra han og - vent og se.

Se litt lenger ne i innlegget.

 

Haha, vedder på att Ehtram, Atsjonas og GosthViper vil att vi skal arrangere en sånn begravelse for dem, når de dør ^_^

http://www.geekologie.com/2009/06/rip_dr_w..._has_themed.php

Gammelt nytt :)

 

Ser jeg har blitt diskutert heftig i det siste her ja. Vel, legender/mesterer/guder er jo ofte diskusjonsemner så det er vel bare greit ^_^

Se lenger opp i innlegget.

 

Hvaaa?

Lenke til kommentar
Sands of Time, mener du?
Nei.

 

 

Prinsen i Warrior Within er sikkert mye bedre med sin øyeskygge og setninger han sier med trykk når han er sinna (som han alltid er), som "you will pay for this transgression". Lolwut?

 

Kostymet i det nyeste spillet hans er kanskje litt snodig, men jeez.

Prinsen i WW er awesome. Skjeggstubber, grimdark kostyme og pompøse one-liners = win.

 

 

Nei, sands of time er første spillet, så kom warrior within, oppfølgeren til warrior within tror jeg het the two thrones.
Two Thrones var det jeg preika om ja.

 

 

Det stemmer. Var vel ikke sånn at han påstod at Warrior Within var det første spillet i serien tror jeg.
Nix, det gjorde jeg ikke.

 

 

Å kritisere nye PoP for å være fruity - ok. Å påstå at Emowarrior Within er et bedre alternativ.. Fnis.

 

- Zealuu, forresten.

Jeg hadde trodd at du visste bedre enn å kalle WW emo, geez.

Dette er langt ifra emo, dette er awesome manly shit med en teskje grimdark. Kanskje pittelitt emo, siden han aldri smiler, men likevel awesome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...