sfRoyal_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) empire! total! war! ooooh, lasagne. Endret 9. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gleder meg for mye til Aion og TSW, jeg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Misunner litt de som skal på Springsteen i kveld og i morgen. Jeg og. Mamma hadde ekstra billett og greier, men jeg må lese til eksamen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg og. Mamma hadde ekstra billett og greier, men jeg må lese til eksamen.Du er enten dum eller gal. 8D Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Aion er ingenting annet en nydelig grafikk. Kjedelige oppdrag som du blir lei av veldig fort. Ikke så mye nytt å bryne seg på. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Aion er ingenting annet en nydelig grafikk. Kjedelige oppdrag som du blir lei av veldig fort. Ikke så mye nytt å bryne seg på. Som WoW, med andre ord? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja. Men trekk fra den nydelige grafikken Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Kan ikke Bill Gates starte et fond for fattige gamere og dele ut denne til alle, istedenfor å bruke penger på barn som har det vondt uansett? Endret 9. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja. Men trekk fra den nydelige grafikken Da er det ingen fare. Har spilt WoW siden 2005. Nå får jeg vertfall noe pent å se på, hehe. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 noen som joiner litt diablo 2 for og varme opp før D3 kommer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du er enten dum eller gal. 8D Så snill du er. Skal opp tidlig i morgen, og presentasjonen er jeg enda ikke kommet i gang med, så det er slik det gikk denne gangen. Hvis jeg hadde kommet opp på torsdag (slik som halve klassen gjorde) da hadde dette vært en annerledes kveld. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Misunner litt de som skal på Springsteen i kveld og i morgen. Jeg og. Mamma hadde ekstra billett og greier, men jeg må lese til eksamen. Ah, det e kjipt at han kom akkurat samtidig. Men men. Får stille meg utenfor arenum Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 the ballad of gay tony? Yogainstruktør som driver nakenyoga for menn... Se filmen hos vgtv her Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg har det på Xbox Og jeg mener "den nye gayshiten". Ikkeno gåseøyne her takk! I forhold til Warrior Within og oppfølgeren som jeg ikke husker navnet på så er det nye Pop veldig, veldig fruity. @nakenyoga for menn: iiish Endret 9. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sands of Time, mener du? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Foreldrene min skal også å se på the boss. ... . Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg har det på Xbox Og jeg mener "den nye gayshiten". Ikkeno gåseøyne her takk! I forhold til Warrior Within og oppfølgeren som jeg ikke husker navnet på så er det nye Pop veldig, veldig fruity. @nakenyoga for menn: iiish Prinsen i Warrior Within er sikkert mye bedre med sin øyeskygge og setninger han sier med trykk når han er sinna (som han alltid er), som "you will pay for this transgression". Lolwut? Kostymet i det nyeste spillet hans er kanskje litt snodig, men jeez. Endret 9. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, sands of time er første spillet, så kom warrior within, oppfølgeren til warrior within tror jeg het the two thrones. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det stemmer. Var vel ikke sånn at han påstod at Warrior Within var det første spillet i serien tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå