psyched Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Atsjonas nå må du dø. Blir og dukke opp på hytta og se på deg når du sover o.O Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jaja, så lenge alle er venner er jeg fornøyd Tid for min årlige rydding av sekk, alle de gamle matpakkene må ut. Huff husker jeg fant en gammel matpakke i sekken min ved skoleslutt for lenge siden. Det var en liten revne i bunn av sekken, og inni der fant jeg en matpakke som mest sansynlig hadde vært der siden før jul. Det var ikke et vakkert syn for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har rundt 5-7 gamlinger alltid. Alltid, og det jeg fant nå var ikke et vakkert syn det heller. Var rundt 5 nå tror jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hadde et veddemål med en venn en gang. Den som tapte måtte ha matpakka si på rommet i to måneder. Han andre tapte, og matpakken har nå ligget der i over tre år (han glemmer/Orker ikke å ta den vekk) Endret 9. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 nvr mind får en følelse av at jeg bare får skrive/snakke leifer nå for tiden. WHY ME??? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, sånt skjer alltid meg også. Tror jeg må lufte, koke og spraye ned sekken min med et eller annet som fjerner lukt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hehe det er litt morsomt å finne sånnt også da. Husker klassen bestemte seg for å forteta et lite eksperiment i 9. klassen. Vi tok et utvalg matvarer og la dem i et skap på klasserommet ved skolestart. Så sjekket vi igjen ved skoleslutt for å se hva som hadde endret seg mest. Husker appelsinen bare var en grønn hårete ball, og melka så ut som tørket klumpete surmelk. Men det aller morsomste var hver gang en uvitende lærer åpnet skapet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Skjul Jaja, så lenge alle er venner er jeg fornøyd Tid for min årlige rydding av sekk, alle de gamle matpakkene må ut. Huff husker jeg fant en gammel matpakke i sekken min ved skoleslutt for lenge siden. Det var en liten revne i bunn av sekken, og inni der fant jeg en matpakke som mest sansynlig hadde vært der siden før jul. Det var ikke et vakkert syn for å si det sånn. Jeg har rundt 5-7 gamlinger alltid. Alltid, og det jeg fant nå var ikke et vakkert syn det heller. Var rundt 5 nå tror jeg. Hadde et veddemål med en venn en gang. Den som tapte måtte ha matpakka si på rommet i to måneder. Han andre tapte, og matpakken har nå ligget der i over tre år (han glemmer/Orker ikke å ta den vekk) Haha, sånt skjer alltid meg også. Tror jeg må lufte, koke og spraye ned sekken min med et eller annet som fjerner lukt. DERE ER EKLE Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jaja, nedbryterne for seg isåfall et herlig måltid Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Stikker på fotballtrening, snakkes. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da skal jeg spille NW 2. Er det noen her som har erfaring fra spillet? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Folkens, hva skal jeg spille først? God of War 1 KotoR 1 Empire: Total War Prince of Persia Fikk plutselig merkelig lyst til å starte med alle nevnte spill, selv om jeg har spilt gjennom noen av de fra før. Endret 9. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 KotOR er GODLIKE! Når du sier Pop; mener du gamle triologien eller den nye gayshiten? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 KotoR. Et av de beste rollespillene der ute. Selv kan jeg ikke spille mitt siden Vista hater det. Det irriterer meg stadig! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg har det på Xbox Og jeg mener "den nye gayshiten". Endret 9. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Misunner litt de som skal på Springsteen i kveld og i morgen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Pizzaen min er snart klar! Digger sånne ferdiglagde bunner Blir godt å koble av fra tunge tanker med noe god mat og litt videoredigering.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sorry, men jeg følte at jeg fikk mest lyst på litt strategi. Hva sier dere? Empire: Total War World in Conflict Medieval II: Total War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå