Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, så lenge alle er venner er jeg fornøyd :)

 

Tid for min årlige rydding av sekk, alle de gamle matpakkene må ut. :(

Huff husker jeg fant en gammel matpakke i sekken min ved skoleslutt for lenge siden. Det var en liten revne i bunn av sekken, og inni der fant jeg en matpakke som mest sansynlig hadde vært der siden før jul. Det var ikke et vakkert syn for å si det sånn. :D

Lenke til kommentar

Hehe det er litt morsomt å finne sånnt også da. Husker klassen bestemte seg for å forteta et lite eksperiment i 9. klassen. Vi tok et utvalg matvarer og la dem i et skap på klasserommet ved skolestart. Så sjekket vi igjen ved skoleslutt for å se hva som hadde endret seg mest. Husker appelsinen bare var en grønn hårete ball, og melka så ut som tørket klumpete surmelk. Men det aller morsomste var hver gang en uvitende lærer åpnet skapet. :lol:

Lenke til kommentar
Skjul
Jaja, så lenge alle er venner er jeg fornøyd :)

Tid for min årlige rydding av sekk, alle de gamle matpakkene må ut. :(

Huff husker jeg fant en gammel matpakke i sekken min ved skoleslutt for lenge siden. Det var en liten revne i bunn av sekken, og inni der fant jeg en matpakke som mest sansynlig hadde vært der siden før jul. Det var ikke et vakkert syn for å si det sånn. :D



Jeg har rundt 5-7 gamlinger alltid. Alltid, og det jeg fant nå var ikke et vakkert syn det heller. Var rundt 5 nå tror jeg.



Hadde et veddemål med en venn en gang. Den som tapte måtte ha matpakka si på rommet i to måneder. Han andre tapte, og matpakken har nå ligget der i over tre år :p (han glemmer/Orker ikke å ta den vekk)


Haha, sånt skjer alltid meg også. Tror jeg må lufte, koke og spraye ned sekken min med et eller annet som fjerner lukt.

1242677223684.jpg
DERE ER EKLE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...