lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så E3 på nytt, og først nå fikk jeg frysninger av å se de største spillene Lillesøsteren min roper til TV'en forde hun tror de gjør ting annerledes om hun sier det til dem. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg gleder meg til å starte på skole til høsten. Har hatt fri siden 20.mars, og jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig lei av å gjøre ingenting. Jeg lever av dagpenger fra nav pga. jeg var ett år i militæret. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Grandiosa, Burger King og boller. Si meg, hvor stort er midjemålet ditt? Jeg er en liten tass på 50 kilo, en tynn en. Jeg er 11 og veier 40KG, da er jeg ganske tynn egentlig. Og jeg blir kalt fet. O_o Stå på iharal Keep on, girl. iharal3 er kul. Han er så kul at han aldri gidder spille CSS med meg. <_< Selvsagt er jeg kul! Edit: 15 år. Er ikke du 13-14? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Når han sier at han er 15, er det litt pappeske-aktig å spørre om han er 13/14, right? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Når han sier at han er 15 er han 15, HCG. Jeg veier visstnok for lite i forhold til høyden min hvis jeg høre på Herr BMI. Ikke at jeg bryr meg noe særlig om det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) @Atsjonas: Du er vel enig at han lyver ofte? (No offence, iharal3. Men du gjør det.) Endret 9. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Iharal3 lyger bare når noen snakker med ham på Live. Han taper alltid alt, men han prøver å lyge seg fra det på forumet ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette kan bli interessant ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå kommer et skryte innlegg fra han og - vent og se. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Laland: HCG *host* sin *host* signatur.. *host* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 lolwut@Benny Men fra spøk til alvor, nå skal jeg overnatte på hytta til en venn på øyen Tåtøy 600 meter fra huset mitt. Blir lite nett der ute, så ser ikke dere før imorgen. Kos dere! http://maps.google.no/maps?f=s&ie=UTF8....04549&z=15 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 1.2 - SignaturerMaks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign. Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder. Brudd på disse reglene kan føre til fjerning av signatur og/eller advarsel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kan du ikke bare ta med en nettforsterker av noe slag? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vøt iss vrång vitt håseges signatur? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 1.2 - SignaturerMaks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign. Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder. Brudd på disse reglene kan føre til fjerning av signatur og/eller advarsel Jeg ser èn linje tekst delt opp i float-tagger. Hva er problemet? Kan du ikke bare ta med en nettforsterker av noe slag? Har jo iPhone.. Kan ta med laderen, men vet ikke hvor mye jeg gidder å nerde der ute. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) OMG!! 1.2 - SignaturerMaks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign. Signaturen skal kun inneholde tekst LESLESLES--->(i standard skriftstørrelse)<---LESLESLES og bb-kode, ikke bilder. Brudd på disse reglene kan føre til fjerning av signatur og/eller advarsel Endret 9. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jaja, så lenge alle er venner er jeg fornøyd Tid for min årlige rydding av sekk, alle de gamle matpakkene må ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå