HerrGhost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Merket du ikke at sengen falt sammen? Sov så godt men merket det utpå dagen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har spillutgivere/utviklere lov til å hindre sider å publisere anmeldelsen ETTER at spillet er sluppet ut? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hjemme fra skolen, tid for AVGN Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det kan jeg ikke tenke meg. En anmeldelse kan hvem som helst skrive, og etter release er sjansene store for at det er skrevet bassert på en kopi som har blitt skaffet på lovlig vis. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hjemme fra skolen, tid for AVGN Godt å vite at jeg ikke er den eneste som nyter de lange omtalene hans av gamle shitty spill Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Anmelderne har fått sine kopier, men den versjonen av spillet som er "sluppet ut" er en lekkasje, og ikke retail-utgaven. De fleste store publikasjoner venter selvsagt med anmeldelsen av spillet til fristen de har fått går ut, da de gjerne vil få anmelderkopier også av utgiverens fremtidige spill. Om en eller annen anonym pirat skriver en anmeldelse på bloggen sin, skjer det neppe noe - han har ikke publikasjonsstatus, og har heller ikke fått en anmelderkopi til å begynne med. That said, jeg synes det er nokså tåpelig å holde igjen skikkelig anmeldelser når spillet allerede kan spilles - da vender informasjonshungrige lesere seg til folk som deler sine erfaringer med den lekkede versjonen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hjemme fra skolen, tid for AVGN Godt å vite at jeg ikke er den eneste som nyter de lange omtalene hans av gamle shitty spill Haha, Ja. Pleier og se en episode vær eneste gang jeg har noe godt og spise. Har sett alle bortsett fra de to nyeste, som jeg skal se nå Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Average Wii-owner: http://www.youtube.com/watch?v=ZOCeE3BMTkc...re=channel_page Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha... han ble voldtatt av bikja. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ahaha, slutten på AVGN episoden var genial ^^ http://www.thundercatslair.org/toys/graphi.../LJN%20logo.jpg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eksamen går som smurt foreløpig, og jeg gleder meg nesten til i morgen for å gjøre deo ferdig. Ellers er skolen snart over og det kan man se overalt. Masse mennesker i sola utenfor skolen hele tiden og lærerne er i generelt bedre humør enn noen gang tidligere i år. Snart er de endelig kvitt elevene sine - for denne gang. Er det forresten noen som har forslag til en gave vi 6 i klassen kunne gitt til en gammel håndverker med sans for båt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vi er 12 i vår klasse og ga læreren vår en fin, fransk vin. Ble godt mottatt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Til en gammel håndverker? Vi ga læreren vår atten år gammel single malt på en karaffel med Santa Maria i krystall inni selve flasken. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Til en gammel håndverker? Vi ga læreren vår atten år gammel single malt på en karaffel med Santa Maria i krystall inni selve flasken. Jeeeeeeeez skal si dere slo på stortromma Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vi var veldig, veldig glad i læreren vår. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei folkens. Jeg har hatt mattetentamen i dag, og det var sånn passe jævlig (krysser fingrene for en 5 eller 5-.) Jeg har også fått byttelånt Neverwinter Nights 2 mot Overlord, og skal installerer NWN nå straks. Ellers skal jeg på Rybak konsert i dag (don't shoot me! Familien ville ha meg med!) Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 08.15-09.45: Matte 09.45-14.00: 4 Age of Empires 3-kamper, 1 BFME2-kamp, 3 Starcraft-kamper. 14.00: Gymlæreren er lei seg fordi ingen gadd å ta med gymtøy. Skole er gøy. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg lufter plenen utenfor huset. ^^ Pappa har kjøpt slik fin gressklipper-aktig maskin med tagger under som snurrer rundt og rundt og graver opp mose og lager lufthull i plenen. Fungerer omtrent som disse saksene som skal tynne håret hos frisøren, for å dra en analogi. Men ja. Er vanvittig mye jeg må rake opp etterpå. Men det er god trening da. Og maskinen er morsom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg vil og på Rybak-konsert. HAN ER SÅ SØT. :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå