Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anmelderne har fått sine kopier, men den versjonen av spillet som er "sluppet ut" er en lekkasje, og ikke retail-utgaven. De fleste store publikasjoner venter selvsagt med anmeldelsen av spillet til fristen de har fått går ut, da de gjerne vil få anmelderkopier også av utgiverens fremtidige spill. Om en eller annen anonym pirat skriver en anmeldelse på bloggen sin, skjer det neppe noe - han har ikke publikasjonsstatus, og har heller ikke fått en anmelderkopi til å begynne med.

 

That said, jeg synes det er nokså tåpelig å holde igjen skikkelig anmeldelser når spillet allerede kan spilles - da vender informasjonshungrige lesere seg til folk som deler sine erfaringer med den lekkede versjonen.

Lenke til kommentar

Eksamen går som smurt foreløpig, og jeg gleder meg nesten til i morgen for å gjøre deo ferdig. Ellers er skolen snart over og det kan man se overalt. Masse mennesker i sola utenfor skolen hele tiden og lærerne er i generelt bedre humør enn noen gang tidligere i år. Snart er de endelig kvitt elevene sine - for denne gang.

 

Er det forresten noen som har forslag til en gave vi 6 i klassen kunne gitt til en gammel håndverker med sans for båt?

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Jeg har hatt mattetentamen i dag, og det var sånn passe jævlig (krysser fingrene for en 5 eller 5-.) Jeg har også fått byttelånt Neverwinter Nights 2 mot Overlord, og skal installerer NWN nå straks. Ellers skal jeg på Rybak konsert i dag (don't shoot me! Familien ville ha meg med!)

 

Hva driver dere med? :)

Lenke til kommentar

Jeg lufter plenen utenfor huset. ^^ Pappa har kjøpt slik fin gressklipper-aktig maskin med tagger under som snurrer rundt og rundt og graver opp mose og lager lufthull i plenen. Fungerer omtrent som disse saksene som skal tynne håret hos frisøren, for å dra en analogi. Men ja. Er vanvittig mye jeg må rake opp etterpå. Men det er god trening da. Og maskinen er morsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...